• novu 2

Situazione epidemica di Dalian hè nantu à a ricerca calda di novu, a sterilizazione UV LED di a catena fredda hè imperativa

Situazione epidemica di Dalian hè nantu à a ricerca calda di novu, a sterilizazione UV LED di a catena fredda hè imperativa

Ricertamenti, a situazione epidemica di Dalian hè stata cercata spessu, è u numeru crescente di casi hà attiratu una grande attenzione.Dopu avè tracciatu a surgente, hè principalmente causata da a catena di friddu, è dopu l'ochji di a ghjente sò cuncentrati nantu à a catena di friddu.

U 7 di dicembre, i media cunnessi anu dettu chì a squadra di l'Accademicianu Ma Jun da a Scola di l'Ambiente di l'Istitutu di Tecnulugia di Harbin hà publicatu una vista intitulata "Sfide di a diffusione globale di a nova logistica di a catena fredda di Coronavirus è e contromisure di prevenzione è cuntrollu di l'epidemie di barriera verde multi-livellu. " in a rivista Ingegneria di l'Academia Cinese di Ingegneria.L'articulu prupone ancu chì, cumparatu cù i disinfettanti, a tecnulugia di disinfezione verde rapprisentata da a disinfezione di l'ozone è a disinfezione ultravioletta hà vantaghji evidenti, cum'è una produzzione estremamente bassa di sottoprodotti di disinfezione dannosi, bassi residui ambientali è alta sicurezza.Hè ricumandemu per esse usatu in i merchenzie di a catena fridda Durante a fase di disinfezione normalizzata, l'usu di a tecnulugia di disinfezione verde deve esse promossa.

Dalian 1

 

Lampada a mercurio di disinfezione UV VS UVC-LED

Infatti, cum'è una parte indispensabile di a vita di e persone oghje, i prudutti di a catena di friddu sò vitali per i cunsumatori è l'operatori.Se u novu virus di a corona hè permessu di fà u caos in i prudutti di a catena di friddu, a sicurità di e persone in a vita di ogni ghjornu ùn pò esse ottenuta.

A disinfezione ultravioletta hè una di e tecnulugii di disinfezione verdi, attualmente principalmente in duie forme: lampade à mercuriu ultraviolet è LED UV.Per via di a so tecnulugia matura è di u prezzu bassu, i lampi di mercuriu ultraviolet occupanu u mercatu principale per i prudutti d'alta putenza cum'è u trattamentu di l'acqua, a sterilizazione industriale è a sterilizazione di l'ospitale.In ogni casu, a lampa di mercuriu ultraviolet, cum'è una suluzione di disinfezione chì ùn pò esse diretta direttamente, ùn pò micca irradiate l'organisimi è cuntene mercuriu, senza dubbitu hà un risicu più grande, è hè ancu una tecnulugia chì hè stata eliminata in u mercatu.

In cunfrontu cù a lampada di mercuriu ultravioleta, UVC-LED hè una strada di tecnulugia di sterilizazione ultravioletta chì si sviluppa rapidamente in u mercatu, è ùn hè micca tossica.In a disinfezione di l'alimentu di a catena di friddu, UVC-LED ùn pò micca solu tumbà i microorganismi cum'è coronavirus è batteri nantu à a superficia di l'alimentu, ma ancu mantene u gustu frescu di l'alimentu è allargà a vita di conservazione, chì hè assai impurtante per a catena di friddu. pruduzzione.

Riassuntu

Da u puntu di vista di i vantaghji: UVC-LED in a disinfezione UV hè aduprata in a catena di friddu, micca tossicu è amichevule à l'ambiente, chjuca in grandezza, vita più longa, cunsumu energeticu più bassu, radiazione di calore più bassa, in linea cù u costu di produzzione. l'imprese è risolve a necessità di u cunsumadore per a chimica viola, etc. Altri metudi di disinfezione anu causatu preoccupazioni per i prublemi di igiene di residui toxicanti.

Da u puntu di vista di l'applicazione: i prudutti di a catena di friddu, cum'è una parte indispensabile di a vita di e persone oghje, sò vitali per i cunsumatori è l'operatori.Ultraviolet UVC-LED pò tumbà i microorganismi cum'è coronavirus è batteri nantu à a superficia di l'alimentariu Puderà ancu mantene u gustu frescu di l'alimentu (nota a dosa).Per certi prudutti chì anu da esse trasportatu in altre regioni per a vendita, ci hè una vita di conservazione estesa, chì hè assai impurtante per a produzzione di a catena di friddu.

Da u puntu di vista di u sviluppu: Cù esigenze di a ghjente per a sicurità, a prutezzione di l'ambiente, a compattezza, l'alta efficienza, u cunsumu bassu, è senza residui chimichi di i prudutti di disinfezione, u sustegnu di a pulitica di u guvernu in parechji lochi, l'aghjurnamenti di a tecnulugia propria di l'industria, è a sicurezza è a cunvenzione di i LED UVC sò in crescita.Più i cunsumatori capiscenu è accettanu, UVC-LED serà più cumuni in u prucessu di produzzione è di disinfezione di a catena di friddu.(Tuttavia, deve esse nutatu chì per via di u putere, WPE è ragioni di costu, UVC-LED ùn sò micca bè cum'è lampade di mercuriu in certi sceni per un longu periodu di tempu. Tuttavia, cum'è u putere di UVC-LED aumenta, u costu diminuisce, è a logistica di a catena di friddu hè grande. L'usu di scala vale a pena aspittà.)

Se UVC-LED pò esse largamente utilizatu in a produzzione di a catena di u friddu è u ligame di disinfezione, l'operatori di i prudutti di a catena di friddu ùn anu micca da preoccupassi di a vendita lenta, è a maiò parte di l'amatori di frutti di mare ponu gode di l'alimentu senza preoccupari di a sicurezza alimentaria.

ShineOn hè prufondamente impegnatu in una fonte di luce intelligente sana, chì furnisce u mercatu cù una gamma completa di prudutti UV UVA, UVC, LED, IR LED VCSEL è servizii di prugramma, cù centinaie di partenarii d'alta qualità in i mercati domestici è stranieri, per prumove inseme. a causa di a scienza è a tecnulugia di luce per creà una vita sana è intelligente.

 


Tempu di Postu: Dec-13-2021