• novu 2

In u 2025, l'edificazioni verdi seranu cumplettamente cumpletu, è a popularizazione di l'illuminazione LED serà accelerata.

Ricertamenti, u Ministeru di l'Abitazione è u Sviluppu Urbanu-Rural hà publicatu u "14th Pianu Quinquennale per a Conservazione di l'Energia di l'Edifiziu è u Sviluppu di l'Edifiziu Verde" (riferitu cum'è "Piano di Conservazione di l'Energia").In a pianificazione, i scopi di custruì u risparmiu d'energia è a trasfurmazioni verdi, u sviluppu di a tecnulugia digitale, intelligente, è a tecnulugia low-carbon portanu novi opportunità à l'industria di l'illuminazione.

Hè prupostu in u "Piano di Conservazione di l'Energia" chì da u 2025, tutti i novi edifici urbani seranu cumplettamente custruiti cum'è edifizii verdi, l'efficienza di l'utilizazione di l'energia di l'edificiu serà constantemente migliurata, a struttura di cunsumu d'energia di l'edificiu sarà gradualmente ottimizzata, è a tendenza di crescita. di u cunsumu energeticu di u bastimentu è l'emissioni di carbonu seranu cuntrullati in modu efficace.U modu di custruzzione è sviluppu di u carbonu è u riciclamentu hà stabilitu una basa solida per u piccu di carbone in u campu di a custruzzione urbana è rurale prima di 2030.

L'obiettivu generale hè di compie a rinuvazione di risparmiu energeticu di l'edificazioni esistenti cù una superficie di più di 350 milioni di metri quadrati da u 2025, è di custruisce edifici à energia ultra-bassa è quasi zero cù una superficie di più di 50 milioni di metri quadrati.

U ducumentu esige chì in u futuru, a custruzzione di edifizii verdi fucalizza nantu à migliurà a qualità di u sviluppu di edifizii verdi, migliurà u livellu di risparmiu energeticu di edifizii novi, rinfurzà a trasfurmazioni di risparmiu energeticu è verde di edifici esistenti, è prumove l'applicazione. di energia rinnuvevuli.

01 Prughjettu chjave di sviluppu di edifiziu verde di alta qualità

Pigliendu edifizii civili urbani cum'è l'ughjettu di creazione, guidate u disignu, a custruzzione, l'operazione è a rinnuvamentu di edifizii novi, edifizii rinnuvati è allargati, è edifizii esistenti in cunfurmità cù i normi di edifizii verdi.Da u 2025, i novi edifici urbani implementanu cumplettamente i standard di edifizii verdi, è seranu custruiti una quantità di prughjetti di custruzzione verde di alta qualità, chì aumenteranu significativamente u sensu di sperienza è guadagnà di e persone.

02 Prughjettu di prumuzione di edifiziu à cunsumu energeticu ultra-bassu

Promuove cumplettamente l'edificazioni à cunsumu d'energia ultra-bassu in Beijing-Tianjin-Hebei è l'area circundante, u Delta di u fiumu Yangtze è altre zone qualificate, è incuraghjenu u guvernu à investisce in edifici senza prufittu, grandi edifici publichi, è novi edifici in spazii funziunali chjave. per implementà edifici à cunsumu energeticu ultra-bassu è standard di cunsumu energeticu quasi zero.Da u 2025, a custruzzione di prughjetti di dimostrazione di u cunsumu d'energia ultra-bassu è di edifici à cunsumu energeticu vicinu à zero superà i 50 milioni di metri quadrati.

03 Custruzzione di cità chjave per migliurà l'efficienza energetica di l'edifiziu publicu

Fate un bonu travagliu in a valutazione di u rendiment di a custruzzione è u riassuntu di l'esperienza di u primu batch di cità chjave per migliurà l'efficienza energetica di l'edificazioni publiche, cuminciate a custruzzione di a seconda batch di cità chjave per migliurà l'efficienza energetica di l'edificazioni publiche, stabilisce un risparmiu energeticu. è sistema di tecnulugia bassu-carbonu, spiegà e pulitiche di supportu di finanziamentu diversificatu è mudelli di finanziamentu, è prumove i cuntratti Meccanismi di u mercatu cum'è a gestione di l'energia è a gestione di a dumanda di l'electricità.Duranti u periodu di u "14e Pianu Quinquennale", più di 250 milioni di metri quadrati di rinnuvamentu di risparmiu energeticu di edifici publichi esistenti sò stati cumpletati.

04 Rinfurzà a trasfurmazioni di risparmiu energeticu è verde di l'edificazioni esistenti

Prumove l'applicazione di strategie di cuntrollu ottimali per e strutture di custruzzione è l'equipaggiu, migliurà l'efficienza di i sistemi di riscaldamentu è di climatizazione è i sistemi elettrici, accelerà a popularizazione di l'illuminazione LED, è utilizate tecnulugia cum'è u cuntrollu di u gruppu intelligente di l'elevatori per migliurà l'efficienza energetica di l'elevatori.Stabbilisce un sistema di regulazione di u funziunamentu di l'edifiziu publicu, è prumove l'ajustamentu regulare di l'operazione di l'equipaggiu chì cunsuma l'energia in l'edificazioni publiche per migliurà u livellu di efficienza energetica.

05 Migliurà u sistema di gestione di l'operazione di edifiziu verde

Rinfurzà l'operazione è a gestione di l'edificazioni verdi, migliurà l'efficienza di u funziunamentu di e strutture è l'equipaggiu di l'edificazioni verdi, è incorpore i bisogni di l'operazione di ogni ghjornu di l'edificazioni verdi in u cuntenutu di a gestione di a pruprietà.Ottimisate continuamente è migliurà u livellu di operazione di l'edificazioni verdi.Incuragisce a custruzzione di una piattaforma intelligente di operazione è gestione per l'edificazioni verdi, sfruttà pienamente a tecnulugia di l'infurmazione muderna, è realizà u monitoraghju in tempu reale è l'analisi statistiche di u cunsumu energeticu di l'edificiu è u cunsumu di risorse, a qualità di l'aria interna è altri indicatori.

xdrf (1)

Tempu di Postu: 29-Mar-2022