• novu 2

A luce blu è a luce rossa sò assai vicinu à a curva di efficienza di a fotosintesi di a pianta è sò a fonte di luce necessaria per a crescita di e piante.

L'effettu di a luce nantu à a crescita di a pianta hè di prumove a clorofilla di a pianta per assorbe nutrienti cum'è diossidu di carbonu è acqua per sintetizà carbuidrati.A scienza muderna pò permette à e piante di cultivà megliu in i lochi induve ùn ci hè micca u sole, è a creazione artificiale di fonti di lumera pò ancu permette à e piante di compie u prucessu fotosinteticu.I fabbrichi muderni di giardinaggiu o di piante incorporanu tecnulugia di luce supplementaria o tecnulugia di luce artificiale cumpleta.I scientisti anu truvatu chì e regioni blu è rosse sò assai vicinu à a curva di efficienza di a fotosintesi di e piante, è sò a fonte di luce necessaria per a crescita di e piante.A ghjente hà ammaistratu u principiu internu chì e piante necessitanu per u sole, chì hè a fotosintesi di e foglie.A fotosintesi di e foglie esige l'excitazione di i fotoni esterni per compie tuttu u prucessu fotosinteticu.I raghji di u sole sò u prucessu di furnimentu di energia eccitati da i fotoni.

nutizie 922

A fonte di luce LED hè ancu chjamata fonte di luce semiconductor.Sta fonte luminosa hà una lunghezza d'onda relativamente stretta è pò cuntrullà u culore di a luce.Aduprà per irradiate e piante solu pò migliurà e variità vegetali.

Cunniscenza basica di a luce di a pianta LED:

1. Diversi lunghezze d'onda di a luce anu effetti diffirenti nantu à a fotosintesi di a pianta.A luce necessaria per a fotosintesi di e piante hà una lunghezza d'onda di circa 400-700 nm.400-500nm (blu) luce è 610-720nm (rossu) cuntribuiscenu più à a fotosintesi.
2. LED blu (470nm) è rossi (630nm) ponu solu furnisce a luce necessaria da e piante.Dunque, a scelta ideale per i luci di pianta LED hè di utilizà una cumminazione di sti dui culori.In quantu à l'effetti visuali, i lumi rossi è blu di a pianta pareanu rosa.
3. U lume blu pò prumove a crescita di foglie verdi;u lume rossu hè utile per a fioritura è fruttu è allargà u periodu di fioritura.
4. U rapportu di LED rossu è turchinu di luci di pianta LED hè generalmente trà 4: 1--9: 1, è di solitu 4-7: 1.
5. Quandu i lumi di a pianta sò usati per riempie e piante cù luce, l'altezza da e foglie hè in generale di circa 0,5 metri, è l'esposizione cuntinuu per l'ora di 12-16 à ghjornu pò rimpiazzà completamente u sole.

Aduprate lampadine LED semiconductor per cunfigurà a fonte di luce più adatta per a crescita di e piante

Lumi culurati in proporzione ponu fà fragole è pumati più dolci è più nutritivi.Per illuminà e piantini d'agrifogliu cù a luce hè di imite a fotosintesi di e piante fora.A fotosintesi si riferisce à u prucessu per quale e piante verdi utilizanu l'energia luminosa per mezu di i cloroplasti per cunvertisce l'anidride carbonica è l'acqua in materia urganica chì almacena l'energia è libera l'ossigenu.A luce di u sole hè cumpostu di diversi culori di luce, è parechji culori di luce ponu avè effetti diffirenti nantu à a crescita di e piante.

I piantini di l'agrifogliu pruvati sottu u lume purpura criscinu altu, ma e foglie eranu chjuchi, i radichi eranu pocu, è parevanu malnutriti.I piantini sottu u lume giallu ùn sò micca solu curtu, ma e foglie parenu senza vita.L'agrifogliu chì si sviluppa sottu u mischju di u lume rossu è blu cresce megliu, ùn solu hè forte, ma u sistema radicali hè ancu assai sviluppatu.U bulbe rossu è blu di sta fonte di luce LED sò cunfigurati in una proporzione di 9: 1.

I risultati mostranu chì a luce rossa è blu 9: 1 hè a più benefica per a crescita di e piante.Dopu chì sta fonte di luce hè irradiata, i frutti di fragole è di tomate sò plump, è u cuntenutu di zuccaru è vitamina C hè significativamente aumentatu, è ùn ci hè micca un fenomenu cavu.L'irradiazione cuntinuu per l'ora di 12-16 à ghjornu, e fragole è i pumati cultivati ​​sottu una tale fonte di luce seranu più diliziosi chì i frutti di serra ordinali.


Tempu di pubblicazione: 22-settembre-2021