• c5f8f01110

Usendu a ricetta avanzata di fosforu è e tecnulugie di imballu, Shineon avia sviluppatu trè prudutti di serie LED à spettru sanu. E tecnulugie ci permettenu di ingegneria è di sintonizà a distribuzione di potenza spettrale SPD di LED bianchi, in modu da uttene una ottima fonte di luce adatta per diverse applicazioni.

E ricerche anu indicatu a correlazione trà u culore di e fonti di luce è u cicculu circadianu umanu. A sintonizazione di u culore à i bisogni ambientali hè diventata di più in più impurtante in applicazioni di illuminazione di alta qualità.

A lunghezza d'onda di l'UV hè da 10nm à 400nm, è si divide in diverse lunghezze d'onda: curva uv di u puntu neru di (UVA) in 320 ~ 400nm; Eritema raggi ultravioletti o cura (UVB) in 280 ~ 320nm; Sterilizazione ultravioletta (UVC) in banda 200 ~ 280nm; À a curva ultravioletta di ozonu (D) in lunghezza d'onda 180 ~ 200nm.

L'utilizazione Shineon di alta tecnulugia di imballu ermeticu, cuncepisce duie serie di fonti di luce LED in orticultura. Unu hè una serie di pacchetti monocromi cù chip blu è rossu (serie 3030 è 3535), è l'altru hè serie di fosfori eccitati da chip blu (serie 3030 è 5630). A serie di luce monocromatica hà u vantaghju di una alta efficienza di flussu di fotoni

Cum'è un nanu materiale novu, i punti quantichi (QD) anu una prestazione eccezziunale per via di a so gamma di dimensioni. A forma di stu materiale hè sferica o quasi sferica, è u so diametru varieghja da 2nm à 20nm. QDs hà assai vantaghji, cume spettru di eccitazione largu, spettru di emissione strettu, grande muvimentu Stokes, lunga vita fluorescente è bona 

Cù u sviluppu di e tecnulugie di visualizazione, l'industria TFT-LCD, chì hà dominatu l'industria di a visualizazione per decennii, hè stata assai sfida. OLED hè intrutu in a pruduzzione di massa è hè statu largamente aduttatu in u campu di i telefoni smartphone. E tecnulugie emergenti cum'è MicroLED è QDLED sò ancu in pienu sviluppu.