• novu 2

2020 Leader di a fonte di luce sana - ShineOn va cun voi

L'annu 2020 hà vistu assai forza maiò in natura.In u prucessu di riadattamentu trà l'omu è a natura, l'Esposizione Internaziunale di l'Illuminazione di Guangzhou, chì hè stata rinviata da quasi trè mesi, hè stata infine partita.ShineOn hà sempre aderitu à a strada tecnica di "illuminazione sana".Cum'è un "leader di fonte di luce sana", i prudutti di ShineOn esposti si focalizanu à serve i bisogni di i clienti per fonti di luce di alta qualità.

Pazhou Exhibition Hall 10.2 C02 hè u stand di ShineOn, chì mostra diverse serie di prudutti shineon.

swdd

 

ShineOn hà prupostu u cuncettu di u spettru cumpletu di l'illuminazione sana à u principiu di u 2016, è hà pigliatu l'iniziu di l'esibizione di i prudutti di u spettru cumpletu in 2017. Avà hè stata pulita continuamente è cast in quattru serie classiche: Serie Eye-friendly, Serie Eye-protection. , serie Sunshine, è serie di film è televisione.E quattru serie sò basate nantu à i bisogni di i clienti è i scenarii d'applicazione currispondenti, dendu ghjucà à i diversi vantaghji di a serie di illuminazione à spettru cumpletu.A funzione cumuna hè u cunsumu d'energia bassu è più sana.

* A serie Ra98 Kaleidolite hà i vantaghji di una alta resa di culore, alta fideltà è alta saturazione.
* A serie di prutezzione di l'ochji anu e caratteristiche di una bona continuità spettrale è di una luce blu di bassa energia.
Hè spessu usatu in sceni d'insignamentu per prutegge megliu a vista.
* A serie Sunlight hà una migliore resa di culore per via di u so spettru viole hè più vicinu à u sole.
Hè spessu usatu in scenarii cum'è a crescita di e piante, sterilizazione è antibacterial.
* A serie di illuminazione di studio hà un altu indice TLCI, chì hè adattatu per l'applicazioni d'illuminazione supplementari fotografiche.

aaaammmm

I prudutti COB sò unu di i prudutti core di ShineOn.Aderendu à u cuncettu di fonti di luce d'alta qualità, altu rendiment è sani, hà lanciatu successivamente serie COB d'aluminiu specchiu, serie COB ceramica, serie COB full-spectrum, è serie COB temperatura regulabile per scuntrà diverse esigenze di i clienti.

* A serie COB d'aluminiu hà i vantaghji di una alta efficienza luminosa è una alta conductività termale;
* Ceramica serie COB hannu i vantaghji di resistenza à alta pressione è senza risicu di vulcanization;
* A serie COB à spettru cumpletu hà i vantaghji di danni di luce blu bassa, alta efficienza luminosa è resa di culore senza distorsioni;
* I prudutti di a serie COB di a temperatura di u culore anu i vantaghji di una larga gamma di applicazioni di putenza, una larga gamma di regulazione di a temperatura di u culore, un altu CRI è una alta efficienza luminosa.Puderanu esse aduprati in diverse scene cum'è l'illuminazione di casa, l'illuminazione di u centru cummerciale, musei, stadii, etc.

wwqsx

U cambiamentu di culore di i riflettori di a serie COB di temperatura regulabile SHINEONfdsdwIn a listessa scena, diversi effetti CRI sò paragunati

U squadra prufessiunale di R&D di ShineOn furnisce una forte guaranzia per a diversificazione di u produttu è l'applicazioni multi-scenariu, cum'è i novi prudutti di a serie UV, a serie di flash di telefuninu, a serie di moduli DOB, etc., chì anu una larga gamma di applicazioni di u mercatu.Basatu nantu à e forti capacità di R&D è di produzzione di ShineOn, pudemu furnisce i clienti solu suluzione persunalizata per fonti di luce speciale.

yyyyymymmymymmym
ymymymymymymmmmmmmmym

Tempu di Postu: 11-Nov-2020