• novu 2

2021-2022 Prospettiva di u mercatu globale di l'illuminazione LED: illuminazione generale, illuminazione di piante, illuminazione intelligente

A ricuperazione generale di u mercatu di l'applicazioni di l'illuminazione generale LED è l'aumentu cuntinuu di a dumanda di u mercatu di nicchia anu permessu à l'illuminazione generale LED globale, l'illuminazione di e piante LED è l'illuminazione intelligente LED per uscite in diversi gradi di crescita in a dimensione di u mercatu da 2021 à 2022.

xdgdf

Ripresa significativa in a dumanda generale di u mercatu di l'illuminazione

Cù a popularisazione graduali di i vaccini in parechji paesi, l'economia di u mercatu hà cuminciatu à ricuperà.Dapoi u 1Q21, a dumanda generale di u mercatu di l'illuminazione LED hè stata ripresa significativamente.Hè stimatu chì u mercatu glubale di l'illuminazione LED ghjunghje à 38,199 miliardi di dollari americani in 2021, cù una crescita annuale di 9,5%.

U principale momentu di crescita di u mercatu di l'illuminazione generale vene da quattru fatturi:

1.Cù a popularizazione graduali di vaccini in parechji paesi, l'ecunumia di u mercatu hà ricuperatu gradualmente, soprattuttu in l'illuminazione cummerciale, outdoor, è ingegneria.

2. U prezzu di i prudutti di illuminazione LED hà risuscitatu: Cù a prissioni di i costi di materia prima crescente, i pruduttori di marca di illuminazione cuntinueghjanu à aumentà i prezzi di i prudutti di 3-15%.

3. Cù u sustegnu di e pulitiche di risparmiu d'energia è di riduzzione di emissioni in parechji paesi di u mondu, per ghjunghje à u scopu di "neutralità di carbonu", i prughjetti di retrofit LED di risparmiu d'energia sò stati lanciati gradualmente, è a rata di penetrazione di LED. l'illuminazione hà cuntinuatu à aumentà.In u 2021, u tassu di penetrazione di u mercatu di l'illuminazione LED cresce à 57%.

4.Sottu a situazione epidemica, i pruduttori di l'illuminazione LED acceleranu a so implementazione versu u dimming intelligente digitale è u cuntrollu di lampade.In u futuru, l'industria di l'illuminazione sarà ancu più attente à a sistematizazione di i prudutti d'illuminazione cunnessi è u valore aghjuntu purtatu da l'illuminazione di a salute umana.

E prospettive di u mercatu di l'illuminazione di a pianta sò abbastanza ottimisti

A pruspettiva di u mercatu di l'illuminazione di e piante LED hè abbastanza ottimista.In u 2020, u mercatu glubale di l'illuminazione di e piante LED crescerà 49% annu per ghjunghje à 1,3 miliardi di dollari americani.Hè stimatu à 4,7 miliardi di dollari americani in 2025, è u ritmu di crescita cumpostu da 2020 à 2025 hè di 30%.Principalmente divisu in dui principali mutori di crescita:

1. Impulsatu da a pulitica, l'illuminazione di e piante LED in l'America di u Nordu hè stata allargata in i mercati di cultivazione di cannabis recreativa è di cannabis medica.

2.Frequent i cambiamenti climatichi estremi è i fatturi epidemichi anu sempre più evidenziatu l'impurtanza di i cunsumatori per a sicurezza di l'alimentariu è a produzzione è l'approvvigionamentu di culturi localizzati, cusì guidanu a dumanda di u mercatu di i viticultori agriculi per i vegetali frondosi, fragole, pumati è altri culturi.

xchbx

In u mondu, l'Americhe è l'EMEA sò i zoni cù a più grande dumanda per l'illuminazione di e piante, è sò previsti per cuntà 81% in 2021.

Americas: Durante l'epidemie, l'America di u Nordu hà acceleratu u prucessu di rialzà a prohibizione di cannabis, chì hà ghjucatu un rolu significativu in a prumuzione di a dumanda di illuminazione di e piante.L'Americhi continuanu à mantene una tendenza di crescita rapida in i prossimi anni.

EMEA: I Paesi Bassi, u Regnu Unitu è ​​​​altri paesi europei favurizanu attivamente a creazione di fabbriche vegetali è pruponenu pulitiche di sussidi pertinenti per rinfurzà a vuluntà di i cultivatori agriculi.Hanu custruitu fabbriche di piante in Europa per aumentà a dumanda di l'illuminazione di e piante.Inoltre, a regione di u Mediu Oriente rapprisintata da Israele è Turchia, è a regione africana rapprisentata da Sudafrica, anu aumentatu a so propria pruduzzione agricula per via di l'intensificazione di i fatturi di u cambiamentu climaticu, è sò gradualmente crescenu l'investimentu in l'agricultura di facilità.

APAC: In risposta à COVID-19 è i bisogni di u mercatu agriculu localizatu, e fabbriche di piante giapponesi anu ricivutu una attenzione rinnuvata, sviluppendu culturi à alta ecunumia cum'è verdura frondosa, fragole è uva.L'illuminazione di a pianta in Cina è in Corea di u Sud cuntinueghja à trasfurmà à u cultivo di culturi d'alta ecunumia cum'è i materiali medicinali chinesi è u ginseng per migliurà i benefici ecunomichi di i so prudutti.

U tassu di penetrazione di i luci di strada intelligenti cuntinueghja à aumentà

Per allevà e difficultà ecunomiche, i guverni di parechji paesi anu aumentatu a custruzzione di l'infrastruttura, cumpresa l'America di u Nordu è a Cina.E strade sò un elementu maiò di a spesa d'investimentu in l'infrastruttura suciale.In più, cum'è u tassu di penetrazione di i luci di strada intelligenti aumenta è u prezzu aumenta, hè stimatu chì a saviezza serà in 2021. A dimensione di u mercatu di lampi di strada cresce da 18% annu, è u tassu di crescita cumpostu (CAGR) per 2020-2025 serà 14,7%, chì hè più altu ch'è a media generale di l'illuminazione generale.

Infine, da a perspettiva di i rivenuti di i pruduttori di l'illuminazione, anche se l'attuale COVID-19 porta sempre parechje incertezze à u sviluppu ecunomicu glubale, hè sempre in periculu.Parechji pruduttori di illuminazione adoptenu gradualmente "prodotti di illuminazione" + "sistema digitale" illuminazione prufessiunale A suluzione furnisce una sperienza di illuminazione più sana, più intelligente è cunvene, è cuntinueghja à purtà un momentu di crescita stabile à a crescita di i rivenuti di i pruduttori di illuminazione.Hè previstu chì i rivenuti di i pruduttori di l'illuminazione mostraranu una crescita annuale di 5-10% in 2021.


Tempu di post: 09-09-2021