A festa di cumpleannu di l'impiegati di Shineon Nanchang Technology Co., Ltd. per u terzu trimestre di u 2025 (lugliu-settembre) hà cuminciatu in questu tempu caldu è animatu. Sta celebrazione cù u tema "Gratitudine per a cumpagnia" incapsula a cura di l'impresa per i so impiegati in ogni dettagliu, permettendu à u calore di a "Famiglia Shineon" di scorrere dolcemente trà risate è mumenti toccanti.
Mentre a musica di a festa di cumpleannu cuminciava à sunà pianu pianu, l'eventu hà ufficialmente principiatu. L'ospite hè andatu nant'à u palcuscenicu cù un surrisu in faccia, è a so voce dolce hà righjuntu u core di ogni persona chì compie u so anniversariu: "Cari dirigenti è cari persone chì compienu u so anniversariu, bon dopu meziornu!" Sò estremamente felice di pudè celebrà i compleanni di i mo amichi chì anu compiu u so anniversariu da lugliu à settembre inseme cun tutti voi oghje. Prima di tuttu, à nome di a cumpagnia, auguru à ogni celebrante un felice anniversariu. Inoltre, grazie à tutti per esse riuniti quì, rendendu sta festa di cumpleannu più significativa!" E semplici parole eranu piene di sincerità, è subitu un scoppiu d'applausi surridenti hè scoppiatu da u publicu.
Dopu hè ghjuntu u discorsu di u capu. U sgiò Zhu hè statu invitatu à u palcuscenicu. U so sguardu hà percorsu dolcemente ogni cullega prisente. U so tonu era gentile ma fermu mentre diceva: "Shineon hè stata capace di ghjunghje à questu puntu passu à passu grazia à i sforzi di ognunu di voi. Vi avemu sempre cunsideratu tutti cum'è una famiglia. Sta festa di cumpleannu ùn hè micca solu una furmalità; hè per permette à tutti di mette da parte temporaneamente u travagliu è di gode di sta felicità. Buon anniversariu à e stelle di cumpleannu è spergu chì tutti si divertinu assai oghje!" A cura in e so parolle era cum'è una dolce brisa di primavera, chì riscaldava i cori di tutti i presenti. Subitu dopu, u supervisore di u Dipartimentu di Fabbricazione di Dispositivi, cum'è rappresentante di e stelle di cumpleannu, hè cullatu nantu à u palcuscenicu. Avia una espressione un pocu timida nantu à a faccia, ma e so parolle eranu particularmente sincere: "Sò statu in a cumpagnia per tantu tempu. Hè assai toccante celebrà u mo anniversariu cù tanti culleghi ogni annu. Travaglià inseme cù tutti hè assai rassicurante, è oghje mi sentu ancu di più chì facciu parte di a "famiglia Shineon". E so parolle simplici anu espressu i sentimenti di parechje stelle di cumpleanni, è un'altra volta d'applausi d'approvazione hè scoppiata da u publicu.
A parte più animata hè stata senza dubbitu u ghjocu è e sessioni di lotteria. Quandu "indicava à livante è guardava à punente", un cullega hà vultatu nervosamente a testa seguendu i diti di l'ospite. Dopu avè capitu, hè scoppiatu à ride prima, è tuttu u publicu hè scoppiatu à ride. In u "cumandamentu inversu", qualchissia hà intesu "avanzate" ma hà quasi fattu u passu sbagliatu. Anu fattu un passu indietro in furia, a so apparizione hà fattu chì tutti battessinu e mani. "Indovina e linee fighjendu l'imagine" hè ancu più interessante. Appena e scene classiche di film è televisione sò state mostrate nantu à u grande schermu, qualchissia s'hè precipitatu à alzà u microfonu è imità u tonu di i persunagi per parlà. Appena e linee familiari sò surtite, tuttu u publicu hè scoppiatu à ride. Era simplicemente una scena animata.
E lotterie durante e pause di u ghjocu sò ancu più cummuventi. Quandu u terzu premiu era statu estrattu, u cullega chì l'avia vintu hè andatu prestu à u palcuscenicu cù u segnu di a fabbrica in manu, senza pudè piattà un surrisu nantu à a so faccia. Quandu u secondu premiu era statu estrattu, l'acclamazioni in u locu sò diventate ancu più forti. I culleghi chì ùn anu micca vintu anu ancu strintu i pugni, aspittendu cun impazienza u prossimu giru. Ùn hè statu chè quandu u primu premiu hè statu estrattu nantu à u palcuscenicu chì tuttu u locu hè cascatu subitu in silenziu. In u mumentu chì i nomi sò stati annunziati, l'applausi è l'acclamazioni anu quasi alzatu u tettu. I culleghi chì anu vintu eranu à tempu sorpresi è incantati. Quandu sò andati nantu à u palcuscenicu, ùn anu pussutu impedisce di sfregassi e mani è cuntinuavanu à dì: "Chì surpresa!".
Dopu à l'eccitazione, u mumentu caldu di a festa di cumpleannu hè ghjuntu tranquillamente. Tutti si sò riuniti intornu à una grande torta cù u logu esclusivu di "Shineon", anu acceso e candele è anu cantatu a canzone di cumpleannu piena di benedizioni pianu pianu. I celebranti di u cumpleannu anu piegatu e mani è anu fattu i so auguri in silenziu - alcuni speravanu per u benessere di e so famiglie, altri speravanu novi alture in u so travagliu, è altri speravanu di andà più luntanu in u futuru cù Shineon. In u mumentu chì e candele sò state spente, tutta a stanza hà acclamatu. U persunale di serviziu amministrativu è logisticu hà tagliatu a torta di cumpleannu è l'hà data à ogni celebrante di u cumpleannu. Questu attu pensativu hà fattu sente à tutti a cura di a "famiglia Shineon". U dolce odore di a torta hà pienu l'aria. Tutti anu tenutu un picculu pezzu di torta, chiacchierendu è manghjendu, pieni di cuntentezza. Dopu à quessa, tutti si sò riuniti nantu à u palcuscenicu per una foto di gruppu è anu gridatu inseme: "Carnevale d'estate, grati di esse inseme". A camera hà "cliccatu", catturendu questu mumentu pienu di surrisi per sempre.
Mentre l'eventu s'avvicinava à a fine, l'ospite hà mandatu torna benedizioni: "Ancu s'è a felicità d'oghje hè durata solu una meza ora, spergu chì stu calore possi sempre stà in u core di tutti. Celebranti di l'anniversariu, ricordatevi di raccoglie i vostri rigali esclusivi. Auguru ancu à tutti un bellu annu novu!" Quandu sò partuti, parechji culleghi parlavanu sempre di i ghjochi è di e lotterie, cù surrisi nantu à e so facce. Ancu s'è sta festa di anniversariu hè ghjunta à a fine, e benedizioni di a cumpagnia, a dolcezza di a torta, e risate di l'altri, è a cura nascosta in i dettagli di a cumpagnia sò diventati tutti ricordi caldi in u core di a ghjente di Shineon - è questu hè precisamente l'intenzione originale "orientata à e persone" di Shineon: trattà i dipendenti cum'è una famiglia, cunnette i cori cù u calore, è permette à ogni cumpagnu di ottene a felicità è di cresce inseme in questa grande famiglia.
Data di publicazione: 05 dicembre 2025





