• novu 2

Future agriculture-shineon horticulture lighting

Sicondu Technavio, una agenzia di ricerca di u mercatu, u mercatu glubale per i lampi di crescita di e piante hà da esse più di $ 3 billion da 2020 è cresce à un tassu di crescita annuale cumpostu di 12% da 2020, chì significa chì l'applicazioni LED in a crescita di e piante anu un mercatu potenziale enormu. Cù a carenza di risorse energetiche è a riduzzione di i terreni cultivati, u rolu è a necessità di e fabbriche di e piante hè diventatu più è più prominente - ponu sbarazzà di a terra è pruduce più prudutti agriculi cù menu terreni cultivati ​​è risorse d'acqua.È l'illuminazione di l'orticultura hè una parte impurtante di questu, u fertilizzante ligeru hè utilizatu invece di fertilizzanti chimichi, i fonti di luce artificiale sò usati invece di u sole.
 
L'illuminazione di l'orticultura tradiziunale hè realizata principalmente cù lampade di sodiu d'alta pressione, lampade à ioduri metallici è lampade incandescent.Sti surghjenti di luce sò selezziunati secondu l'adattabilità di l'ochju umanu à a luce, è e piante anu spettri d'absorzione cumplettamente sfarente, chì i risultati in a maiò parte di l'energia di e fonti di luce tradiziunali sò perdi, è a prumuzione di a crescita di e piante ùn hè micca abbastanza evidenti.

wffs
wffss

Spettri di assorbimentu di clorofilla Curva di sensibilità spettrale di l'ochju umanu
 
Spectra per prumove a crescita di e piante sò principarmenti cuncentrati nantu à a luce blu à 450nm è a luce rossa à 660nm.I requisiti per i rapporti di luce rossa è blu per e diverse piante è e diverse stadi di crescita di e piante sò ancu diffirenti.A causa di a so bona plasticità spettrali, i LED ponu esse designati secondu u spettru specificu di e diverse piante.
 
A serie di illuminazione per l'orticultura ShineOn hà sviluppatu prudutti di spettru mirati basatu nantu à diversi tipi di piante.

hygt

Prodotti luminosi monocromatici di alta efficienza di flussu di fotoni.

gththt

Adattabile à a maiò parte di l'applicazioni di l'illuminazione di l'orticultura.

ferqe
feq

Illuminazione in strati

gvdfsd

Illuminazione interna

gvdxcsa

Illuminazione interna

Illuminazione superiore
 
Inoltre, per equilibrà i bisogni di a crescita di e piante cù l'ochji umani, ShineOn offre un spettru adattatu per a piantazione in casa à piccula scala.

kughf
fbqsaf
fegdsf

ANSI 3500K 7-step, Ra90, ponu risponde à i bisogni di l'illuminazione di ogni ghjornu, À u listessu tempu, l'efficienza di flussu di fotoni fotosinteticu 2.1umol / J è u rapportu rossu-blu adattatu ponu risponde à a dumanda di crescita di e piante.
 
ShineOn hè impegnatu à u sviluppu di fonti di illuminazione orticultura d'alta qualità è furnisce una suluzione cumpleta per a prumuzione è l'applicazione di LED in u campu di l'illuminazione orticultura.


Tempu di pubblicazione: Oct-10-2020