• novu 2

Cumu a pioggia di prugna riempia a luce per i pianti?

Quandu a staghjoni di a pioggia ghjunghje, u sole hè diventatu una rarità.
Per l'amatori di cultivà succulenti o piantazioni succulenti, si pò dì chì hè ansiosa.
I succulenti amanu a luce di u sole è cum'è un ambiente ventilatu.A mancanza di luce li farà magre è alti, facendu brutti.A ventilazione inadegwata pò ancu pruvucà e so radiche à putreri, è i carnusi ponu marchjà o ancu more.
Parechji amichi chì crescenu i succulenti sceglienu l'usu di luci di pianta per riempie e succulenti.

1

Allora, cumu sceglie a luce di riempimentu?
Capemu prima l'effetti di e diverse lunghezze d'onda di a luce nantu à e piante:
280 ~ 315nm: impattu minimu nantu à a morfologia è i prucessi fisiologichi;
315 ~ 400nm: Assorbimentu menu di clorofilla, chì affetta l'effettu di u fotoperiodu è impedisce l'allungamentu di u troncu;
400 ~ 520nm (blu): U rapportu di assorbimentu di clorofilla è carotenoidi hè u più grande, è hà u più grande impattu nantu à a fotosintesi;
520 ~ 610nm (verde): u tassu di assorbimentu di u pigmentu ùn hè micca altu;
610 ~ 720nm (rossu): Bassu tassu di assorbimentu di clorofilla, chì hà un impattu significativu nantu à a fotosintesi è l'effetti di fotoperiodu;
720 ~ 1000nm: Tasso di assorbimentu bassu, stimula l'allungamentu di e cellule, affetta a fioritura è a germinazione di sementi;
1000nm: cunvertitu in calore.

Parechje amichi anu compru ogni tipu di luci di crescita di e piante in Internet, è certi dicenu chì sò efficaci dopu l'utilizanu, è certi dicenu chì ùn sò micca efficace à tuttu.Chì ghjè a situazione vera ?A vostra luce ùn viaghja micca, hè probabilmente perchè avete compru a luce sbagliata.

2

A diffarenza trà lumi di crescita di pianta è luci ordinali:

A stampa mostra tuttu u spettru di luce visibile (luzza di u sole).Pò esse vistu chì a banda d'onda chì pò prumove a crescita di a pianta hè basamente biased versu u rossu è u blu, chì hè l'area coperta da a linea verde in a stampa.Hè per quessa chì i lampi di crescita di e piante LED chjamati cumprati in linea utilizanu perle di lampa rosse è blu.
Sapete più nantu à e caratteristiche è e funzioni di i luci di pianta LED:

1. Diversi lunghezze d'onda di a luce anu effetti diffirenti nantu à a fotosintesi di a pianta.A luce necessaria per a fotosintesi di e piante hà una lunghezza d'onda di circa 400-700 nm.400-500nm (blu) luce è 610-720nm (rossu) cuntribuiscenu più à a fotosintesi.
2. U LED blu (470nm) è rossi (630nm) ponu solu furnisce a luce necessaria da e piante, cusì a scelta ideale hè di utilizà una cumminazione di sti dui culori.In quantu à l'effetti visuali, i luci di pianta rossu è blu sò rosati.

3

3. A luce blu aiuta à a fotosintesi di e piante, chì pò prumove a crescita di foglie verdi, a sintesi di prutezione è a furmazione di frutti;U lume rossu pò prumove a crescita di u rizoma di a pianta, aiuta à a fioritura è a fruttificazione è allargà a fioritura, è aumenta u rendiment!
4. U rapportu di LED rossu è turchinu di luci di pianta LED hè generalmente trà 4: 1--9: 1, di solitu 6-9: 1.
5. Quandu i luci di a pianta sò usati per supplementà a luce per i pianti, l'altitudine da e foglie hè in generale di circa 0,5-1 metri, è l'esposizione cuntinua per 12-16 ore à ghjornu pò rimpiazzà completamente u sole.
6. L'effettu hè assai significativu, è u ritmu di crescita hè quasi 3 volte più veloce di quellu di e piante ordinali chì crescenu in modu naturali.
7. Resolve u prublema di a mancanza di luce di u sole durante i ghjorni di pioggia o in a serra in l'inguernu, è prumove a clorofilla, l'antocianina è u carotene necessariu in a fotosintesi di a pianta, perchè i frutti è i ligumi sò colti 20% prima, aumentendu u rendiment da 3 à. 50%, è ancu di più.A dolcezza di frutti è ligumi reduce i pesti è e malatie.

4

8. Surghjente di luce LED hè ancu chjamatu fonte di luce semiconductor.Stu tipu di fonte di luce hà una lunghezza d'onda relativamente stretta è pò emette luce di una lunghezza d'onda specifica, cusì u culore di a luce pò esse cuntrullata.Aduprà per irradiate e piante solu pò migliurà e variità vegetali.
9. I lumi di crescita di e piante LED anu una putenza bassa, ma un rendimentu estremamente altu, perchè altre luci emettenu un spettru cumpletu, vale à dì, ci sò 7 culori, ma ciò chì e piante necessitanu hè luce rossa è luce blu, cusì a maiò parte di l'energia luminosa di luci tradiziunali hè Wasted, cusì l 'efficienza hè assai bassu.A lampa di crescita di e piante LED pò emette luce rossa è blu specifica chì e piante necessitanu, cusì l'efficienza hè estremamente alta.Hè per quessa chì a putenza di uni pochi di watt di a lampada di crescita di a pianta LED hè megliu cà a lampa cù una putenza di decine di watt o ancu cintunari di watt.

Un altru mutivu hè a mancanza di luce blu in u spettru di lampi tradiziunali di sodiu, è a mancanza di luci rosse in u spettru di lampade di mercuriu è di lampi di risparmiu d'energia.Dunque, l'effettu supplementu di luce di i lampi tradiziunali hè assai peggiu di quellu di i lampi LED, è risparmia più di 90% di l'energia cumparatu cù i lampi tradiziunali.U costu hè assai ridutta.


Tempu di Postu: Apr-06-2021