• novu 2

Esposizione internazionale di illuminazione in 2019

Da u 9 di ghjugnu à u 12 di u 2019, Guangzhou hà tenutu l'Esposizione Internaziunale di l'illuminazione in Yuejiang St. Haizhu.Hè impannillatu cù i figuri di i visitori chì righjunghjenu un altu record.L'esposizione mantene a so pusizioni stabile cum'è un avvenimentu influente è cumpletu di l'illuminazione è LED, ricevendu un forte supportu di l'industria cù espositori è visitatori da Cina è ancu da Hong Kong, Taiwan, India, Corea, Tailanda, Singapore, Stati Uniti, Australia, Italia. è Germania.
 
Dopu à l'ultimi decennii di rapidu miglioramentu in l'efficienza è u costu di LED, l'attenzione hà cambiatu pocu à u valore di a luce LED per l'omu è a sucietà.Tali illuminazione centrata umana hà un effettu impurtante in a qualità di vita, l'esperienza visuale, a salute è a prestazione umana.Alta resa di culore, cunfortu visuale (luminosità è uniformità curretta, senza sfarfalli è abbagliamenti),
A sicurezza fotobiologica è a salute di u sistema circadianu sò u centru di focu in u sviluppu di fonti di illuminazione di a prossima generazione.

U tema di sta mostra hè l'illuminazione di salute.E persone sò interessate à l'illuminazione sana, Micro LED Display, CCT tunable COB, Lighting Horticulture, Module Series.L'illuminazione sana è u spettru luminosu cumpletu sò a ricerca di ShineOn
direzzione.Per d 'altra banda, u duttore Liu hà fattu un discorsu di modulazione di u spettru per l'illuminazione sana nantu à Aladdin.
Foro d'illuminazione, chì spiega l'idea sana di ShineOn.

a078bccc

Display Micro LED

246eac3d1
93a32d21
eed731b0
5cbed995
61a7e95c
e8d862b2
a3b9130b

Tempu di pubblicazione: Oct-10-2020