• novu 2

ShineOn hà vintu u Premiu per a Best Innovation di Skyworth Optoelectronics

U 25 di maghju di u 2021, a "Skyworth Optoelectronics 2021 Global Strategic Partner Conference" urganizata da Skyworth Optoelectronics Technology (Shenzhen) Co., Ltd. hè stata grandiosa à l'Hotel Damisha Jingji Intercontinental Resort in Shenzhen, marchendu u 20 anniversariu di Skyworth Optoelectronics.U tema di sta cunferenza hè "Creazione di Intelligenza, Empowering, Gathering Potential and Win-Win".A cunferenza hà invitatu rapprisentanti di i principali clienti, fornituri, distributori è cusì.U sgiò Huang Hongsheng, fundatore di Skyworth Group, u sgiò Liu Tangzhi, u presidente di u gruppu Skyworth, u sgiò Li Jian, u presidente di l'elettronica Skyworth-RGB, è u sgiò Gao Ke, u direttore generale di l'optoelettronica di Skyworth anu assistitu à a riunione è hà datu meravigliosi discorsi. .

nutizie 526 (1)

In nome di u Dr Liu Guoxu, Vice President Executive di ShineOn CTO, hà assistitu à a ceremonia di premiazione.Dopu un lapsus di parechji anni, ShineOn hà vintu una volta u Skyworth Optoelectronics "Best Innovation Award".U fundatore di Skyworth Group, u sgiò Huang Hongsheng, hà datu personalmente trofei è certificati à u duttore Liu Guoxu è à dui altri rapprisentanti di l'impresa chì vincìu u premiu.Questu hè ancu l'affirmazione è l'incuragimentu di Skyworth Optoelectronics per i deci anni di ShineOn di ricerca dedicata è innovazione cuntinua!

nutizie526-2

U duttore Liu Guoxu hè statu onoratu di parlà in nome di a cunferenza.Ellu disse: "Hè un onore di participà à a Conferenza di Partenarii Strategici di Optoelectronics Skyworth.Cum'è un cumpagnu di strisce di retroilluminazione LED, ShineOn hà accumpagnatu Skyworth Optoelectronics à traversu un viaghju di 10 anni, partendu da OD15 in 2012. In 2014, l'industria hè stata a prima aduttà RG (polvere rossa fluorurata) è rializà a produzzione di massa di culore largu. gamut TV, è più tardi a suluzione di retroilluminazione di schermu di luce blu bassa / prutezzione di l'ochji.Ricertamenti, ShineOn hà cumminatu a mini retroilluminazione è l'unità attiva AM.U schema di modulu di a cumpagnia hè ancu intensificatu a cooperazione innovativa è hà finitu cù successu u Demo.A vittoria di u megliu premiu di l'innovazione sta volta hè ancu a fiducia è l'incuragimentu di Skyworth à ShineOn.Continueremu à travaglià più duru in u futuru sviluppu di produttu è innuvazione.Skyworth cuntribuisce à u sviluppu cumuni è ghjunghje à una situazione win-win "!
Infine, vogliu chì Skyworth Optoelectronics hà una grande mostra futura è a porta à u prossimu livellu!

nutizie 526 (3)

Tempu di post: 26-May-2021