• novu 2

Smart + illuminazione di salute, Una nova industria hè ghjunta

venite

In un tempu quandu l'illuminazione generale ghjunghje gradualmente à u tettu di l'industria, a cumpetizione per i segmenti di u mercatu hè diventata sempre più feroce.Cum'è dui segmenti chjave, l'illuminazione intelligente è l'illuminazione sana anu ricevutu una grande attenzione da l'industria di l'illuminazione.
Sicondu i dati di ricerca di l'Istitutu di Ricerca LED (GGII), u mercatu di l'illuminazione intelligente di a Cina ghjunghjerà à 100 miliardi di yuan in 2021, un aumentu annu di 28,2%.
Attualmente, l'accettazione di u mercatu di l'illuminazione intelligente ùn hè micca alta, è ùn pò micca cambià a situazione generale per tutta l'industria di l'illuminazione LED.U duttore Zhang Xiaofei, presidente di Gaogong LED, hà prupostu: "I prudutti di l'illuminazione intelligente duveranu esse cumpatibili, attivamente integrati in l'ecologia, è e so funzioni duveranu esse faciule d'utilizà. In u sviluppu di u produttu, deve esse sviluppatu funzioni più spiciali cum'è l'intelligenza artificiale. "
"L'illuminazione ùn hè più limitata à l'illuminazione, ma torna à l'intenzione originale di illuminazione persone, chì hè di aghjunghje lustru à a vita di e persone, è a tendenza di l'integrazione è di u sviluppu di l'intelligenza è di a salute si adatta à questa intenzione originale".
"L'illuminazione intelligente hè un mercatu cù un putenziale enormu, è diventerà a tendenza principale è a cumpetizione in l'industria di l'illuminazione. Cum'è quandu l'illuminazione LED è l'illuminazione intelligente sò appena cuminciati, a cunniscenza di ogni cumpagnia è a cunniscenza di l'illuminazione sana hè sempre frammentata è una- Se stu statu quo hè passatu à u mercatu, pruvucarà cunfusione trà l'utilizatori in quantu à a dumanda è a cunniscenza ".
Smart + salute hè diventata a chjave per parechji grandi fabricatori per rompe l'illuminazione intelligente.
Attualmente, l'industria di l'illuminazione sana ùn hà micca una direzzione di guida chjaru.Hè sempre statu in un statu di punti di dolore per l'utilizatori è cunfusione per l'imprese.A maiò parte di l'industrii maiò sò in un statu di porte chjuse.
Allora cumu si sviluppa una luce sana?
U futuru di l'illuminazione sana hè di cunghjuntà cù saviezza
Quandu si tratta di saviezza, a ghjente di solitu pensa à dimming and tonning in diversi ambienti;quandu si tratta di salute, a ghjente di solitu pensa à a cura di l'ochji sani.L'integrazione di a saviezza è a salute hà purtatu novi opportunità di crescita à u mercatu.
Hè capitu chì i campi d'applicazione di i prudutti chì integranu a saviezza è a salute sò sempre più estesi, è avà copre a disinfezione è a sterilizazione, a salute medica, a salute di l'educazione, a salute agricula, a salute di a casa è altri campi.


Tempu di post: 17-ghjugnu-2022