• novu 2

L'impurtanza di i sistemi intelligenti di gestione di l'illuminazione stradale per e cità intelligenti

Cù l'intruduzioni di u cuncettu di città intelligente, i lampi di strada intelligenti anu attiratu gradualmente l'attenzione, è e soluzioni di illuminazione esterna cù una gestione intelligente sò diventate un locu caldu in a gestione di i lampi di strada.I luci di strada intelligenti portanu i desideri di a sicurità di a cità, u risparmiu d'energia è a gestione efficiente di l'operazione è di u mantenimentu, è anu passatu più di 7 anni di sviluppu.U lampione di strada intelligente adopta u sistema di architettura B / S è accede direttamente à a reta.U controller centralizatu adopta un disignu modulare, sustene u cuntrollu di loop indipendente, sustene l'espansione di a funzione di cuntrollu di una sola lampada, è raffina ancu a gestione è u cuntrollu di i lampi stradali.

Punti di dolore di u mercatu

gfhdf

1. Manuale, cuntrollu di luce, cuntrollu di u clock: facilmente affettatu da e stagioni, u clima, l'ambiente naturali è i fatturi umani.Spessu ùn hè micca nantu à quandu deve esse luminoso, è quandu deve esse off, ùn serà micca off, causannu perdi d'energia è carica finanziaria.

2. Ùn hè micca pussibule di mudificà remotamente u tempu di commutazione di i lumi: ùn hè micca pussibule di aghjustà u tempu è mudificà u tempu di cambiamentu secondu a situazione attuale (cambiamentu bruscu di u clima, avvenimenti maiò, festivals), nè a luce LED ùn pò micca. esse dimmed, è u risparmiu energeticu secundariu ùn pò esse rializatu.

3. Nisun monitoraghju di u statutu di lampi di strada: A basa per i fallimenti vene principalmente da i rapporti di u persunale di pattuglia è i reclami di i citadini, mancanti d'iniziativa, puntualità è affidabilità, è incapaci di monitorà u statu di funziunamentu di i lampi di strada in a cità in tempu reale, accuratamente è cumpletu. .

4. Ispezione manuale ordinariu: U dipartimentu di gestione ùn manca a capacità di dispatching unificatu, è pò solu aghjustà unu per un armadiu di distribuzione di energia, chì ùn solu piglia tempu è sforzu, ma ancu aumenta a pussibilità di misoperation umana.

5. L'equipaggiu hè faciule per perdiri è a culpa ùn pò micca esse situata: hè impussibile di truvà precisamente u cable arrubbatu, u tappu di lampa arrubbatu è u circuitu apertu.Una volta chì a situazione sopra hè accaduta, portarà enormi perdite ecunomiche è influenzerà a vita normale è a sicurità di viaghju di i citadini.

Tecnulugia d'applicazione intelligente di lampi stradali

Attualmente, i tecnulugii di interconnessione utilizati in i lampi di strada intelligenti includenu principalmente PLC, ZigBee, SigFox, LoRa, etc. Sti tecnulugii ùn ponu micca risponde à i bisogni di "interconnessione" di lampi stradali distribuiti in ogni locu, chì hè unu di i mutivi chjave per chì i lampi di strada intelligenti anu avutu. ùn hè ancu statu implementatu à grande scala.

Prima, tecnulugii cum'è PLC, ZigBee, SigFox, è LoRa anu bisognu di custruisce e so propria rete, chì implicanu sondaggi, pianificazione, trasportu, installazione, cummissione è ottimisazione, è anu da esse manteni dopu chì sò stati custruiti, per quessa sò inconvenienti è inefficace à aduprà.

Siconda, e rete implementate cù tecnulugie cum'è PLC, ZigBee, SigFox, LoRa, etc., anu una cobertura povera, sò suscettibili à l'interferenza, è anu signali inaffidabili, chì devendenu bassu tassi di successu di accessu o gocce di cunnessione, cum'è: ZigBee, SigFox, LoRa, etc., Aduprate senza autorizazione U spettru di freccia, a stessa interferenza di freccia hè grande, u signale hè assai inaffidabile, è a putenza di trasmissione hè limitata, è a cobertura hè ancu povera;è u trasportatore di linea di alimentazione PLC hà spessu più armoniche, è u signale attenuate rapidamente, chì rende u signale PLC inestabile è affidabilità povira.

In terzu, sti tecnulugii sò o vechji è anu da esse rimpiazzati, o sò tecnulugii privati ​​cù poca apertura.Per esempiu, ancu s'ellu PLC hè una prima tecnulugia di l'Internet di e cose, ci sò buttiglii tecnichi chì sò difficiuli di rompe.Per esempiu, hè difficiule di attraversà u cabinet di distribuzione di energia per espansione a gamma di cuntrollu di u controller centralizatu, cusì l'evoluzione tecnologica hè ancu limitata;ZigBee, SigFox, LoRa A maiò parte di elli sò protokolli privati ​​​​è sò sottumessi à parechje restrizioni à l'apertura standard;anche se 2G (GPRS) hè una reta publica di cumunicazione mobile, hè attualmente in prucessu di ritirata da a reta.

dfghdsf2

Soluzione intelligente di lampione stradale

A suluzione intelligente di lampione di strada hè un tipu di produttu intelligente IoT chì integra diverse applicazioni composite d'innuvazione tecnologica di l'equipaggiu d'informazione.Face i bisogni attuali di l'applicazioni urbane, usa diversi metudi di cumunicazione cum'è NB-IoT, 2G/3G/4G, LORA, è fibra ottica per diversi ambienti d'applicazione è bisogni di i clienti, è utilizza in modu cumpletu metudi d'infurmazioni nantu à i pali di u lume di strada per stabilisce l'accessu. specificazioni, Unificate tutte l'interfacce di strati di hardware, realizà un cuntrollu intelligente di l'illuminazione stradale, monitoraghju in tempu reale di l'ambiente urbanu, stazione base WiFi wireless, gestione di monitoraghju video, sistema di cuntrollu di trasmissione di informazioni, è accessu à diverse facilità di rilevazione, è stabilisce una bona fundazione per l'implementazione di altri prughjetti smart city In fondu, risolve in modu efficace u prublema di integrazione di risorse urbane.Fate a custruzzione di a cità più scientifica, a gestione più efficiente, u serviziu più cunvene, è dà un ghjocu cumpletu à u rolu scheletricu di i lampi di strada in cità intelligenti.

Soluzioni di punta

dfgsd3

NB-IoT hà evolutu da 4G.Hè una tecnulugia Internet di e cose pensata per una cunnessione à grande scala.Permette à i luci di strada per esse cunnessi in ogni mumentu è in ogni locu, è rializeghja rapidamente "interconnessione" à grande scala.U valore principale hè riflessu in: senza rete auto-custruita, senza auto-mantenimentu;alta affidabilità;standard uniformi globali, è supportu per una evoluzione liscia à 5G.

1. Libera di rete auto-custruita è auto-mantenimentu: Paragunatu cù u metudu di "rete auto-custruita distribuita" di PLC/ZigBee/Sigfox/LoRa, i luci di strada intelligenti NB-IoT utilizanu a reta di l'operatore, è i lampi di strada sò plug-and. -play and pass "one hop" I dati sò trasmessi à a piattaforma di nuvola di gestione di lampi di strada in una manera.Quandu a reta di l'operatore hè utilizata, i costi di mantenimentu sussegwente sò eliminati, è a qualità di a cobertura di a rete è l'ottimisazione sò ancu a responsabilità di l'operatore di telecomunicazione.

2. Gestione visuale, l'ispezione di lampi di strada in linea, è a gestione visuale basata in GIS di a suluzione di profeta inesplicabile, una persona pò gestisce millaie di lampi di strada in parechji blocchi, u numeru di lampi di strada in ogni blocu, statutu di lampi di strada, stallazione. locu, è stallazione U tempu è altre infurmazione sò chjaru à un sguardu.

3. High reliability: A causa di l'usu di u spettru autorizatu, hà una forte capacità anti-interferenza.In cunfrontu cù u tassu di cunnessione in linea di 85% di ZigBee/Sigfox/LoRa, NB-IoT pò guarantisci un tassu di successu di accessu à 99,9%, cusì hè affidabile Sessu superiore.

4. Controllu intelligente multi-livellu, prutezzione multi-livellu, è più affidabile

I luci di strada tradiziunali generalmente adoptanu un metudu di cuntrollu centralizatu, è hè impussibile di cuntrullà accuratamente una sola luce di strada.U cuntrollu intelligente multi-livellu riduce a dipendenza di i luci di strada nantu à a reta di cuntrollu in u più grande.

5. Apertura multi-livellu, custruendu un pianu per una cità intelligente

U chip di cuntrollu sottumessu pò esse sviluppatu basatu annantu à u sistema operatore ligeru open-source Liteos, è i dispositi di diversi fabricatori ponu interazzione;realizà un ligame cumpletu cù u trasportu intelligente, u monitoraghju ambientale è a governanza urbana, è furnisce big data di prima manu per a gestione municipale.

chfgd4

Tempu di post: 16-ghjugnu-2021