• novu 2

U tema più "caldo" in l'industria di l'illuminazione

Cum'è una industria di fabricazione, ogni aspettu di l'industria LED hè strettamente ligatu, è hè una relazione di cooperazione in profonda trà a catena di supply è a catena industriale.Dopu à u scoppiu, l'imprese LED sò affruntate una seria di prublemi cum'è un fornimentu insufficiente di materie prime, un fornitore fora di stock, una liquidità stretta è una bassa rata di ritornu di l'impiegati.

Siccomu l'epidemie cuntinueghja à sparghje in u mondu, alcune piccule imprese eventualmente fallenu perchè ùn ponu micca supportà a pressione operativa;certi picculi è medie imprese sò "vive" tremulu per via di un flussu di cassa insufficiente.

LED UVC

Dapoi u scoppiu di l'epidemie, a popularità di i LED UV hà cuntinuatu à cresce, attirà l'attenzione di i cunsumatori.In particulare, i LED UVC sò diventati u "dolce è pasticceria" à l'ochji di i cunsumatori per via di a so piccula dimensione, u cunsumu d'energia bassu è l'amichevule ambientale.

"Questa epidemia hà fattu i cunsumatori populari in disguise, aumentendu assai a cuscenza di i cunsumatori di i LED UVC. Per i LED UVC, pò esse qualificatu cum'è una benedizzione in disguise.

"Questa epidemia hà stimulatu a dumanda di u mercatu per i prudutti di sterilizazione è di disinfezione in una certa misura. Cumu i cunsumatori prestanu più attenzione à l'igiene è a disinfezione, hà purtatu opportunità di mercatu senza precedente à i LED UVC ".

Di fronte à l'uppurtunità di cummerciale illimitate di UVC LED, e cumpagnie LED domestiche ùn aspettanu più è vedenu, è cumincianu à affruntà in u layout.Aspittendu i LED UVC, cù i cuntinui avanzati in l'efficienza di a radiazione di i LED ultravioletti, anu da fà assai in u campu di a disinfezione è anu una larga prospettiva di applicazione.Da u 2025, u tassu di crescita cumpostu di 5 anni di u mercatu UVC righjunghji u 52%.

industria 1

Illuminazione sana

Cù l'avventu di l'era di l'illuminazione sana, i so campi di appiecazione sò diventati più è più estensi, coprendu spazii cum'è a disinfezione è a sterilizazione, a salute medica, a salute di l'educazione, a salute agricula, a salute di a casa è cusì.

In particulare in u campu di l'illuminazione di l'educazione, affettata da e pulitiche naziunali, u rinnuvamentu di l'illuminazione di aula in i scoli primari è secundarii in tuttu u paese deve aduprà prudutti chì rispondenu à e specificazioni di l'illuminazione di salute, cusì cumpagnie LED anu lanciatu i prudutti di l'illuminazione di salute.

Sicondu i dati di l'Istitutu di Ricerca LED di l'Industria Avanzata è a Ricerca (GGII), u mercatu di l'illuminazione di salute di a China hà da ghjunghje à 1,85 miliardi di yuan in 2020. Hè stimatu chì da u 2023, u mercatu di l'illuminazione di a salute di China righjunghji 17,2 miliardi di yuan.

Ancu s'è u mercatu di l'illuminazione per a salute hà fattu caldu in 2020, l'accettazione di u mercatu ùn hè micca stata.Sicondu l'analisi di l'insiders di l'industria, e difficultà core attuali di a popularisazione rapida di l'illuminazione sana sò principalmente riflesse in i seguenti aspetti:

Unu hè a mancanza di standard.Dapoi u lanciamentu di u cuncettu di illuminazione sana, ancu s'ellu ci sò standard di gruppu è imprese, ùn avemu micca vistu ancu l'emergenza di standard tecnichi è specificazioni naziunali.Diversi standard di u mercatu facenu difficiule di regulà i prudutti di l'illuminazione per a salute.

U sicondu hè un pensamentu limitatu.Da a perspettiva di u sviluppu di u produttu, assai cumpagnie anu sempre aduprà u pensamentu tradiziunale per sviluppà i prudutti d'illuminazione sani, paghendu troppu attenzione à l'effettu di a luce è a visualizazione di i prudutti, ma ignurà l'essenza core di l'illuminazione sana.

U terzu hè a mancanza di ordine industriale.Attualmente, i prudutti d'illuminazione di salute nantu à u mercatu sò mischiati.Certi prudutti dichjaranu di esse l'illuminazione di salute, ma sò in realtà prudutti d'illuminazione ordinariu.I prudutti scarsi dannu seriamente u mercatu è causanu à i cunsumatori di sfidà i prudutti di l'illuminazione per a salute.

Per u sviluppu futuru di l'illuminazione sana, l'imprese duveranu risolve i prublemi da a fonte, estrae u valore da e facilità di supportu, è serve à i clienti da l'applicazione, per pudè ottene un ambiente di luce veramente sanu.

Palu di luce intelligente

industria 2

I pali di luci intelligenti sò cunsiderati cum'è unu di i migliori trasportatori per a realizazione di cità intelligenti.In u 2021, sottu à a doppia prumuzione di a nova infrastruttura è di e rete 5G, i pali di luci intelligenti daranu un grande successu.

Certi insiders anu dettu: "L'industria di u polu di luce intelligente spuntarà in 2018;principiarà in 2019;u voluminu serà aumentatu in 2020 ".Certi insiders crede chì "2020 hè u primu annu di a custruzzione di pali di luci intelligenti".

Sicondu i dati di l'Istitutu di Ricerca LED di l'Industria Avanzata è a Ricerca (GGII), u mercatu di u polu di luce intelligente di a China ghjunghjerà à 41 miliardi di yuan in u 2020, è hè previstu chì in u 2022, u mercatu di u polu di luce intelligente di China righjunghji 223,5 miliardi di yuan.

Ancu s'è u mercatu di u polu di luce intelligente hè in crescita, hè ancu affruntatu una seria di prublemi.

Sicondu Ge Guohua, diputatu decanu di Guangya Lighting Research Institute di Guangdong Nannet Energy, "Attualmente, ci sò parechji prughjetti intelligenti à livellu di parcu è spirimintali, è ci sò pocu prughjetti à livellu di cità;A redundancy riservata, u layout funziunale è u mantenimentu sò difficiuli;u mudellu ùn hè micca chjaru.I benefici ùn sò micca evidenti, etc.

Parechje persone in l'industria anu spressu dubbitu chì i prublemi sopra ponu esse risolti?

Per questu scopu, sò pruposti i seguenti suluzioni: "multiple shots in one, multiple boxes in one, multiple nets in one, and multiple cards in one".

Illuminazione di u paisaghju

A nova epidemia di pneumonia di a corona vene inesperu, è tutte e zone di a catena di l'industria LED sò più o menu affettate.Cù l'implementazione graduali di a nova pulitica di l'infrastruttura, l'illuminazione di u paisaghju, cum'è una parte impurtante di questu, hè stata scelta per caccià u dilema in a prima mità di l'annu.

Sicondu l'infurmazioni publicati da i guverni lucali, in l'ultimi mesi, parechji prughjetti di illuminazione di u paisaghju in tuttu u paese anu iniziatu l'offerta, è l'attività di u mercatu hà aumentatu significativamente.

Ma in l'opinione di u duttore Zhang Xiaofei, "U sviluppu di l'illuminazione di u paisaghju ùn hà ancu ghjuntu à a velocità più veloce. Cù a fermentazione cuntinua di l'industrii culturali è turistici, l'illuminazione di u paisaghju si sviluppa rapidamente in u futuru ".

I dati di l'Istitutu di Ricerca LED di Ricerca di l'Industria Avanzata (GGII) mostranu ancu chì u mercatu di l'illuminazione di u paisaghju di a Cina pò mantene un tassu di crescita di più di 10% durante u 13th Pianu Quinquennale, è l'industria hè prevista per ghjunghje à 84,6 miliardi di yuan in 2020. .

Basatu nantu à u rapidu sviluppu di l'illuminazione di u paisaghju, assai cumpagnie LED sò in competizione per u layout.Tuttavia, vale a pena nutà chì ancu s'ellu ci hè un gran numaru di cumpagnie chì participanu à l'illuminazione di u paisaghju, a cuncentrazione di l'industria ùn hè micca alta.A maiò parte di l'imprese sò sempre cuncentrati in i mercati di u mediu è di u bassu di l'industria di l'illuminazione di u paisaghju.Ùn fate micca attente à l'investimentu R & D è tecnulugia, è ùn mancanu standard maturi per a cumpetizione è u sviluppu E i meccanismi di gestione, ci sò irregularità in l'industria.

Cum'è u novu outlet di l'industria di l'illuminazione LED, l'illuminazione di u paisaghju hà da cuntinuà à aumentà rapidamente in u futuru cù a migliione cuntinua di i standard è a maturità cuntinua di a tecnulugia.

industria 3
industria 4

Tempu di Postu: May-07-2021