• novu 2

U distrittu di l'affari urbanu naziunale hè "affullatu", è i grandi schermi LED esterni sò diventati i media di visualizazione core

Frontiera di l'industria

L'annu di u cunigliu hè ghjuntu à un bonu iniziu, u cunsumu hè in crescita, assai cità hà iniziatu novi alti in parechji dati, è i distretti di l'affari in parechji lochi sò sbulicati cù vitalità, aghjunghjendu splendore di l'annu novu à u sviluppu di schermi LED esterni.

U cunsumu di l'annu novu hè "apertura" calda

U quartu ghjornu di u Lunar New Year, quandu Shanghai hè stata culpita da una onda di fretu, a temperatura più bassu hè cascata à minus 5 °, ma i quartieri cummirciali, cum'è Nanjing Road Pedestrian Street, eranu affollati di persone è vivaci. 

media 1

Vicinu à u grande schermu LED esterno in Nanjing East Road in Shanghai, ci era un flussu constante di persone chì vanu è andavanu, è e strade pertinenti anu ancu implementatu misure di limitazione di flussu per via di a folla.

Sicondu l'ultimi indicatori d'alta frequenza cum'è l'"Indice di Calore di Cunsumu di i Cerchi di l'Affari Offline" publicatu da u Centru d'Informazione Statale, l'indice di prosperità di l'industria di vendita di China in ghjennaghju 2023 era di 50,3%, finendu a diminuzione precedente è rimbalzendu da 1,6 percentuale. punti da u mese precedente;cumpresu Beijing L'indici di tutte e 83 cità, cumpresi cità chjave cum'è Pechino, Shanghai, Guangzhou è Shenzhen, anu stabilizatu è rimbursatu, è u flussu di passageru in certi cità hà ancu righjuntu un novu altu in trè anni. 

media 2

L'esposizione à i media LED all'aperto hè aumentata constantemente

Dapoi u principiu di u 2023, cù i distretti cummerciale offline caldi, i grandi schermi LED esterni in i distretti cummerciale chjave anu ancu ottenutu alta esposizione.Sicondu i dati Alipay, Hangzhou Hubin Yintai in77, Hangzhou Wulin Business District, Changsha Wuyi Square, Changsha Pozi Street, Xiamen Zhongshan Road China City, Changsha Duzheng Street, Chongqing Jiefangbei, Chongqing Shancheng Alley, Nanjing Tempiu Confucius, Nanjing New Business ben cunnisciutu distretti cum'è Jiekou sò assai populari, è u tassu di crescita di u cunsumu si trova trà i primi deci in u paese.

I grandi schermi LED esterni "arradicanu è crescenu" in i distretti di l'affari urbani, è cuntinueghjanu à stimulà a crescita di u cunsumu.I grandi schermi di riferimentu, cum'è "facciate di cità", cuntinueghjanu ancu à prumove a creazione di novi scenarii di cunsumu è creanu formati di cunsumu caratteristiche urbane.

Pigliendu Nanjing Xinjiekou per esempiu, a pantalla Jinling Giant Screen 2688 rinnuvata hà rinfriscatu un "sensu di prisenza" più forte durante u flussu di folla d'alta intensità durante u Festival di Primavera.Una nova onda di publicità di marca hè sempre in scena quì, aghjunghjendu culore à u distrittu cummerciale è aghjurnà l'atmosfera di cunsumu.Dopu à a notte, u cambiamentu di cuntenutu TVC aghjunghje ancu vitalità à u distrittu cummerciale di Xinjiekou, presentandu una magnifica vista di a cità.

In u novu annu, a crescita di u cunsumu d'alta qualità principiarà rapidamente.

L'annu novu hè un mumentu impurtante per u mercatu è e marche per dimustrà u putere di aghjurnà i prudutti è i servizii.In questu annu novu, i cunsumatori anu rispostu à l'aghjurnamenti di u mercatu dimustrendu a dumanda di cunsumu di qualità più alta è a vitalità di u cunsumu.Hè generalmente previstu chì u putenziale di cunsumu in 2023 cuntinueghja à esse liberatu. 

media 3

L'attenzione di e marche à u ritornu di e persone urbane è u sviluppu di i distretti cummerciale mainstream sò sempre stati mutivi impurtanti per quessa chì a publicità esterna pò cuntinuà à esse favurita da l'annunciatori.U marketing outdoor di l'annu novu aiuta i marchi à stabilisce una maghjina di marca fresca è concreta in u cori di l'audienza, è pò aiutà i cunsumatori à piglià decisioni di cunsumu di qualità più alta in più percorsi di decisione cum'è ciò chì è cumu cumprà in u presente o in u futuru. .

Affettatu da l'impattu ripetutu di l'epidemie in l'ultimi dui anni, ci vulerà sempre tempu per a cunfidenza di u cunsumu di i residenti è a vuluntà di cunsumu di ricuperà, chì esige l'output continuu di l'energia di scoppiu di scenarii di cunsumu.À questu mumentu, duvemu attente à l'offline, creà un sensu di cunsumu attuale, coglie questa opportunità, è liberate cumplettamente u putenziale di cunsumu. 

media 4

A bona nutizia chì l'annu novu ci porta hè chì u flussu di persone si move, è i media all'apertu anu dimustratu un modu di cumunicazione super-efficace in un periodu speciale, mantenendu una alta esposizione cuntinua.Si pò dì chì u grande schermu LED esterno hè in prima linea, facendu un bonu principiu per u marketing outdoor di l'annu novu.


Tempu di Postu: Mar-15-2023