• novu 2

U LED UV hà vantaghji evidenti è hè previstu di aumentà da 31% in i prossimi 5 anni

Ancu s'è i raghji UV sò potenzalmentu periculosi per e cose viventi in a vita di ogni ghjornu, cum'è u sunburn, i raghji UV furnisceranu assai effetti beneficii in una varietà di campi.Cum'è i LED di luce visibile standard, u sviluppu di i LED UV portarà più comodità à parechje applicazioni diverse.

L'ultimi sviluppi tecnologichi sò espansione parti di u mercatu UV LED à novi alture di l'innuvazione è u rendiment di u produttu.L'ingegneri di u disignu anu nutatu chì a nova tecnulugia di i LED UV pò dà un prufittu enormu, risparmiu d'energia è spaziu cumparatu cù altre tecnulugia alternative.A tecnulugia UV LED di a nova generazione hà cinque vantaghji impurtanti, chì hè per quessa chì u mercatu di sta tecnulugia hè previstu di crescita di 31% in i prossimi 5 anni.

Vasta gamma di usi

U spettru di a luce ultravioletta cuntene tutte e lunghezze d'onda da 100 nm à 400 nm di lunghezza è hè generalmente suddivisu in trè categurie: UV-A (315-400 nanometri, cunnisciutu ancu ultraviolet d'onda longa), UV-B (280-315 nanometri, ancu). cunnisciuta cum'è onda media) Ultraviolet), UV-C (100-280 nanometri, cunnisciutu ancu ultraviolet à onda corta).

L'applicazioni di strumentazione dentale è d'identificazione eranu l'applicazioni iniziali di i LED UV, ma i prestazioni, u costu è a durabilità, è l'aumentu di a vita di u produttu, aumentanu rapidamente l'usu di i LED UV.L'usu attuale di i LED UV include: sensori ottici è strumenti (230-400nm), autentificazione UV, codici a barre (230-280nm), sterilizzazione di l'acqua di superficia (240-280nm), identificazione è rilevazione è analisi di fluidi di u corpu (250-405nm), Analisi di proteine ​​​​è scuperta di droghe (270-300nm), terapia di luce medica (300-320nm), stampa di polimeri è inchiostri (300-365nm), falsificazione (375-395nm), sterilizazione di superficia / sterilizazione cosmetica (390-410nm).

Impattu ambientale - menu cunsumu d'energia, menu rifiuti è senza materiali periculosi

In cunfrontu cù altre tecnulugii alternative, i LED UV anu chiari benefici ambientali.Comparatu à i lampi fluorescenti (CCFL), i LED UV anu un cunsumu energeticu 70% più bassu.Inoltre, u LED UV hè certificatu ROHS è ùn cuntene micca mercuriu, una sustanza dannosa cumunimenti truvata in a tecnulugia CCFL.

I LED UV sò più chjuchi in grandezza è più durable cà CCFL.Perchè i LED UV sò resistenti à vibrazioni è scossa, a rottura hè rara, riducendu i rifiuti è e spese.

Iaumentà a longevità

In l'ultima dicada, i LED UV sò stati sfidati in termini di vita.Malgradu i so numerosi benefici, l'usu di u LED UV hè diminuitu significativamente perchè u fasciu UV tende à scumpressà a resina epossidica di u LED, riducendu a vita di u LED UV à menu di 5 000 ore.

A prossima generazione di tecnulugia UV LED presenta una incapsulazione epossidica "indurita" o "resistente à UV", chì, mentre offre una vita di 10.000 ore, hè sempre luntanu da esse adatta per a maiò parte di l'applicazioni.

In l'ultimi mesi, e novi tecnulugii anu risoltu sta sfida di l'ingegneria.Per esempiu, un pacchettu TO-46 robustu cù lente di vetru hè stata utilizata per rimpiazzà a lente epossidica, chì allargò a so vita di serviziu da almenu dece volte à 50 000 ore.Cù sta sfida di l'ingegneria maiò è i prublemi ligati à a stabilizazione assoluta di una lunghezza d'onda risolta, a tecnulugia UV LED hè diventata una opzione attraente per un numeru crescente di applicazioni.

Pprestazione

I LED UV offrenu ancu vantaghji di rendiment significativu annantu à altre tecnulugia alternative.I LED UV furniscenu un angolo di fasciu chjucu è un fasciu uniforme.A causa di a bassa efficienza di i LED UV, a maiò parte di l'ingegneri di design cercanu un angolo di fasciu chì maximizeghja a putenza di output in una certa zona di destinazione.Cù lampade UV ordinariu, l'ingegneri deve cunfidassi di l'usu di luce abbastanza per illuminà l'area per uniformità è compattezza.Per i LED UV, l'azzione di lente permette a maiò parte di a putenza di output di u LED UV per esse cuncentrata induve hè necessariu, permettendu un angolo di emissione più strettu.

Per currisponde à sta prestazione, altre tecnulugii alternative avaristi bisognu di l'usu di altre lenti, aghjunghjendu costi supplementari è esigenze di spaziu.Perchè i LED UV ùn anu micca bisognu di lenti supplementari per ottene anguli di fasciu stretti è mudelli di fasci uniformi, cunsumu di energia più bassu è durabilità aumentata, i LED UV custanu a mità di quantu à utilizà paragunatu à a tecnulugia CCFL.

L'opzioni dedicate à u costu di custruisce una soluzione UV LED per una applicazione specifica o utilizate a tecnulugia standard, l'antica spessu esse più pratica in termini di costu è prestazione.I LED UV sò usati in arrays in parechji casi, è a coherenza di u mudellu di fasciu è l'intensità in tutta l'array hè critica.Se un fornitore furnisce l'intera matrice integrata necessaria per una applicazione specifica, a fattura tutale di materiali hè ridutta, u numeru di fornitori hè ridutta, è l'array pò esse inspeccionatu prima di spedinu à l'ingegnere di design.In questu modu, menu transazzioni ponu risparmià i costi di ingegneria è d'acquistu è furnisce soluzioni efficienti adattate à i requisiti di l'applicazione finale.

Assicuratevi di truvà un fornitore chì pò furnisce solu suluzioni persunalizati efficaci in u costu è pò cuncepisce soluzioni specificamente per i vostri bisogni di l'applicazione.Per esempiu, un fornitore cù dece anni di sperienza in u disignu di PCB, l'ottica persunalizata, u tracciamentu di u raggiu è u modellu serà capaci di offre una gamma di opzioni per e soluzioni più efficaci è specializate.

In cunclusioni, l'ultime miglioramenti tecnologichi in i LED UV anu risoltu u prublema di stabilizazione assoluta è allunganu assai a so vita à 50 000 ore.A causa di i numerosi vantaghji di i LED UV, cum'è a durabilità rinfurzata, senza materiali periculosi, bassu cunsumu d'energia, dimensioni ridotte, prestazioni superiori, risparmiu di costu, opzioni di persunalizazione efficaci in u costu, etc., a tecnulugia guadagna trazione in mercati, industrii è multiplici. usa Una opzione attrattiva.

In i mesi è anni chì venenu, ci saranu più migliure, in particulare in u prugramma di efficienza.L'usu di i LED UV crescerà ancu più veloce.

A prossima sfida maiò per a tecnulugia UV LED hè l'efficienza.Per parechje applicazioni chì utilizanu lunghezze d'onda sottu 365nm, cum'è a fototerapia medica, a disinfezione di l'acqua è a terapia polimerica, a putenza di output di i LED UV hè solu 5% -8% di a putenza di input.Quandu a lunghezza d'onda hè 385nm è sopra, l'efficienza di u LED UV aumenta, ma ancu solu 15% di a putenza di input.Siccomu i tecnulugii emergenti cuntinueghjanu à affruntà i prublemi di efficienza, più applicazioni cumincianu à aduttà a tecnulugia UV LED.


Tempu di Postu: Feb-21-2022