• novu 2

À propositu di Fattori Umani Smart Lighting, Eccu ciò chì dicenu

In l'era di u sviluppu digitale è intelligente, l'industria di l'illuminazione seguita da vicinu u sviluppu di i tempi.A matina di u 4 d'aostu, a Conferenza di Innovazione di l'Applicazione di l'Illuminazione Intelligente 2022 è a Cerimonia di Premiazione di u Top 100 Smart Lighting Ecologicu Top 100 si sò tenuti in Guangzhou Pazhou Complex.

stampa
X`[KO]R_2`YI2VH[CYR2A53
G{)1_5RX`JLS4CIN3PER0BJ

Discorsu principale, mantene in cuntattu cù a tendenza di l'industria di l'illuminazione

In a faccia di l'innuvazione tecnologica, i novi mudelli di cummerciale, è u novu mudellu di sviluppu di a prumuzione mutuale di dui cicli naziunali è stranieri, l'industria di l'illuminazione hè intrutu in a prossima era di sviluppu di alta qualità.Sta cunferenza hà riunitu l'elite di l'industria è l'esperti per discutiri è pensanu à e suddivisioni di l'industria di l'illuminazione fattori umani, in modu di sviluppà megliu a civica, integra a sperienza, è cuntinuà à riforma è innuvà a strategia di sviluppu à longu andà di l'impresa.

U primu parlante era u Signore Du Jianxiang, General Manager di Shenzhen Dasun (DASUN) Environmental Art Co., Ltd. U tema di u so discorsu era "Un altru stratu di pensà à l'illuminazione umana".Hà spressu a so cunniscenza di l'illuminazione umana à tutti in una manera populari è divertente.Ellu disse: "L'illuminazione umana hè un arte chì forma l'illuminazione. Allora, l'arti di l'illuminazione deve esse estratti da a cultura. U pensamentu culturale di a luce, o u pensamentu umanisticu di a luce, hè ancu una parte impurtante di l'illuminazione umana ".

Basatu nantu à i bisogni di l'umanizazione, Du Jianxiang interpreta vivamente u so disignu unicu attraversu casi di design specifichi cum'è Haikou Huayi Feng Xiaogang Film Commune, Tibet Lulang International Tourism Town, Lulang Town, Shenzhen Bay Light Show, installazioni multimediali cum'è un anatra à l'acqua, è a ballata di mille luci.I cuncetti di cuncepimentu di l'illuminazione, da a luce cù a storia, a luce cù a moderazione, a luce cù a scala, a luce cù u pensamentu à a luce cù l'innovazione.Crede chì a luce hè veramente viva, è i diseggiani duveranu capisce i significati cuntenuti in diverse forme di luce per aduprà a luce currettamente è bè.

WF10[GB$2]N~[]E48JV@LYP

U sicondu invitatu hè Ji Zongliang, u direttore di l'applicazione di u Grand Canyon Smart Lighting Product System.A so spartera in linea hè "U valore core di l'illuminazione sana indotta da l'omu".novi valori è cuncetti.Credu chì in u prucessu di cambià a dumanda umana per a qualità di luce, u spettru sanu, a selezzione multi-spettrali è a capacità di digitalizazione di e fonti di luce semiconductor sò a chjave per apre una nova era di salute di luce.In u discorsu, hà clarificatu u so puntu di vista paragunendu a ricerca nantu à u ritmu umanu di e cellule di fotoreceptor di ipRGCs è l'istituzione di standard in diversi campi d'applicazione: "In fronte à a dumanda di illuminazione intelligente, a nova tecnulugia è a nova tecnulugia. U novu standard in l'industria hè diversu. Cumu l'industria deve risponde à e sfide ".Ellu disse, cum'è un membru di a certificazione di edifiziu sanu WELL, Grand Canyon hè impegnatu à creà fonti di luce d'alta qualità è formule di luce chì migliurà i ritmi circadiani umani, ottenendu una sintonizazione di spettru cumpletu è cunfortu visuale.

"S'ellu hè cablatu o wireless, ùn importa ciò chì suluzione hè aduprata, u valore core più impurtante di u Grand Canyon per l'illuminazione di fattore umanu hè a salute".À a fine, Ji Zongliang hà dettu questu.

2

U terzu invitatu hè Shen Chongyu, Direttore R&D diShine OnNanchang) Technology Co., Ltd. A so spartera hè "A Pràtica di Full Spectrum in Educational Lighting".Caratteristiche, metudi di valutazione quantitativa di u spettru cumpletu, a diffarenza trà l'illuminazione di u spettru cumpletu è generale, l'applicazione di u spettru cumpletu in l'illuminazione educativa, è u prugressu di ricerca diShine Onnantu à u spettru cumpletu ".è altri cinque aspetti per discutiri temi.Shen Chongyu hà dettu chì l'illuminazione educativa hà quattru caratteristiche di fonti di luce: cunfortu, autenticità, sicurezza è salute.A causa di u spettru cumpletu di u spettru sanu è a larga copertura di a gamma di lunghezze d'onda, pò risponde bè à e esigenze di l'illuminazione educativa.

Infine, hà sparte u casu praticu diShine Onin illuminazione aducativu full-spectru, è hà dettu chì, cum'è a prima cumpagnia LED domestica impegnata in a ricerca di illuminazione sana è pruposta u cuncettu di illuminazione full-spectrum,Shine Onsvilupparà ancu u spettru cuntinuu è l'illuminazione ritmica in u futuru.Ottimisate è raffinate.

A]59TN)02IEW76GZC@92[LX

Quandu Yang Xiaoming, fundatore è designer di l'ospiti di Enlighten Time Lighting Design (Beijing) Co., Ltd., hà fattu un discorsu principale nantu à "Optimizing Smart Home from Feelings", hà enfatizatu trè esigenze per u disignu di l'illuminazione intelligente: unu hè stabilità è affidabilità, è l'altru hè faciule d'operazione., U terzu hè lume cunfortu.

Hà spartutu cù l'invitati prisentanu una spiegazione dettagliata di i casi di ByteDance Beijing Fangheng Fashion Center Project, Zibo Poly Theatre, Haikou Bihailantian F-type, è Sanlitun Electromechanical Court.Crede chì una bona intelligenza è un bonu disignu duveranu esse attivu, stabile è abbastanza bonu per ignurà a so esistenza.

3

L'ultima persona à sparte era u prufessore Li Bingqian, un prufissore di l'Università Wuyi è u fundatore di Zhongshan Guangsheng Semiconductor Technology Co., Ltd., chì hà spartutu u tema di "Various Changes by You - Industrialization Research Progress of Adjustable COB Light Sources".Andò in prufundità da quattru aspetti: "u rolu impurtante di a fonte di luce COB in l'illuminazione indotta da l'omu, i quattru fasi di u sviluppu di a fonte di luce COB, e trè tecnulugia maiò chì sustenenu l'oscuramentu di a fonte di luce COB, i punti di dolore è e soluzioni di l'illuminazione cinese. - fattori legati ".discussione tecnica.Crede chì l'illuminazione di fatturi umani hè inseparabile da u corpu luminoso, è a fonte di luce furnisce una basa solida è una forza motrice putente per l'illuminazione di fatturi umani.

Dopu quattru tappe maiò di u sviluppu, a fonte di luce COB hè entrata in u stadiu di a fonte di luce COB di u duminiu di cambiamentu di culore.Trà i surghjenti di luce COB chì cambianu u culore di Opsun, ogni fonte di luce COB chì cambia u culore pò ottene un indice di resa di culore di più di 95 à qualsiasi temperatura di culore in u prucessu di cambià di culore à 2700-6000K, chì pò realizà a gamma completa di culore. regolazione di a fonte di luce COB., per risponde à i requisiti tecnichi di l'illuminazione indotta da l'omu per u spettru è u cuntrollu di a fonte di luce.In riferimentu à i punti di dolore, u prufessore Li Bingqian hà dettu chì hè necessariu per l'accademia è l'industria di unisce e mani, aumentà l'integrazione di a produzzione, l'educazione è a ricerca, stabiliscenu un mudellu di cooperazione sistematicu à longu andà, è prumove inseme u sviluppu durevule di l'umani. illuminazione basatu.

17

Una riunione di talenti per ricunnosce e marche principali è guidà l'industria avanti.

Cum'è una estensione di u settore di l'illuminazione, u 2022 Aladdin Magic Lamp Award Top 100 Intelligent Lighting Ecology List hè chjamatu da Guangzhou Hedong Technology Co., Ltd. (HDL), chì hè duminatu da scenarii di illuminazione intelligente, prumove prudutti di cuncepimentu di applicazioni diversificati, è face à l'ecosistema di illuminazione intelligente.Cunduce a cullezzione di marca.Sta lista hà u scopu di incuragisce l'innuvazione è l'applicazione di u disignu ecologicu intelligente in l'industria di l'illuminazione, cusì chì più persone in l'industria di l'illuminazione ponu stabilisce una cuscenza di l'innuvazione tecnulugia intelligente, è guidà u sviluppu sanu di l'imprese d'illuminazione in u campu intelligente.Sicondu statistiche, u "Aladdin Magic Lamp Award - Top 100 Smart Lighting Ecology List" di questu annu hà un totale di 243 dichjarazioni di prughjettu.Dopu chì a ghjuria hà vutatu, 152 liste di 100 top 100 di l'illuminazione intelligente ecologica sò state scelte.

À u locu di a cunferenza, i rapprisentanti di i ghjudici di l'Aladdin Magic Lamp Award anu ancu emessu certificati à i rapprisentanti vincitori, cumminendu e marche principali è guidanu u sviluppu sanu di cumpagnie di illuminazione in u campu di l'illuminazione intelligente.

 

NJU0BW5E499DGYFNN6}DJ1M

Finu a ora, a Conferenza di l'Innovazione di l'Applicazione di l'Illuminazione Intelligente 2022 è a Cerimonia di Premiazione Top 100 Ecologica di Top 100 Smart Lighting hè ghjunta à una cunclusione riescita.Cambiamenti in l'intelligenza digitale è riavvia in u futuru.In u futuru, u settore ecologicu di l'illuminazione intelligente averà sempre più spaziu per sviluppà è sviluppà.


Tempu di post: 20-sep-2022