• novu 2

U direttore Tang Guoqing, u presidente Zeng Xiaolan, Kaiming Wisdom è Yimei Xinguang anu visitatu a China Lighting Society

U 17 d'aprile di u 2023, Tang Guoqing, direttore di u Cumitatu di Tecnulugia d'Illuminazione è Applicazioni di Semiconductor di a Società d'Illuminazione di Cina, Zeng Xiaolan, presidente di l'Associazione Industria di Ingegneria di l'Illuminazione è Display di Shenzhen, Wang Kai, presidente di Shenzhen Kaiming Smart Construction Technology Co. , Ltd., è ShineOn Innovation (Beijing) Technology Co., Ltd. Vice President Executive è Chief Technology Officer Liu Guoxu è u so partitu visitatu a China Lighting Society.U presidente Liu Zhenglei è u vicepresidentu Gao Fei anu accoltu calorosamente u direttore Tang Guoqing è u presidente Zeng Xiaolan in nome di a sucietà.Xu Hua, direttore di u Cumitatu di Travagliu di Designer di l'Illuminazione di a China Illuminating Society, è Zhang Xin, direttore di u Cumitatu Prufessiunali di l'Illuminazione Indoor di a Società di Illuminazione Chine, anu assistitu à a discussione.

U direttore Tang Guoqing hà introduttu i punti di frontiera di u sviluppu di l'industria di l'illuminazione.Ellu hà spressu chì hè necessariu di dà un ghjocu cumpletu à i vantaghji è i roli di u Cumitatu di Tecnulugia è Applicazione di Semiconductor Lighting è di u Cumitatu di l'Illuminazione di Festival, ligà l'Associazione di l'Industria di l'Ingenieria di l'Illuminazione è Display di Shenzhen è e cumpagnie affine, è strive à cuntribuisce positivamente à u sviluppu. di l'attività cummerciale di a China Illuminating Society è u sviluppu di a sucetà.

U presidente Zeng Xiaolan hà introduttu u prucessu di sviluppu di Shenzhen Lighting and Display Engineering Industry Association, u travagliu di a riunione di u partitu, l'attività di benessiri publicu, a furmazione prufessiunale, i standard di u gruppu, i diritti di pruprietà intellettuale è i servizii di aderenza.Enfasi à rinfurzà i scambii cummerciale è a cuuperazione cù a Società di Illuminazione di Cina, sustenendu i travaglii chjave cum'è a Cunferenza di Scienza è Tecnulugia di l'Illuminazione di Cina, l'Exhibition International d'Illuminazione di China Nanning, è a selezzione di i Premii d'Illuminazione Chine, per prumove inseme u sviluppu di alta qualità di l'illuminazione. industria di l'illuminazione.U presidente Wang Kai hà introduttu a storia gloriosa, l'affari principali, i prughjetti tipici, l'onori di realizazione è u sviluppu futuru di Shenzhen Kaiming Smart Construction Technology Co., Ltd. Si spera di rinfurzà a cooperazione cù a sucietà in a nova illuminazione d'energia, serviziu di nova infrastruttura è altri. aspetti.U vicepresidentu Liu Guoxu hà introduttu i vantaghji tecnichi è u futuru layout di ShineOn Innovation (Beijing) Technology Co., Ltd. in i campi di a tecnulugia di fonte di luce LED full-spectrum, l'illuminazione industriale d'alta putenza, l'imballaggio LED è i moduli.Speremu di cooperà cù a Società è urganizà esperti di l'industria per sviluppà standard per a qualità di luce è di qualità di culore.

Chairman Liu Zhenglei hà dettu chì a sucetà duveria ghjucà un rolu bonu cum'è un ponte, unisce è cuntattate i membri è i travagliadori di scienza è tecnulugia d'illuminazione, è cumpensu i difetti è i punti di forza in a ricerca di basa, u sviluppu standard è a minera di l'infurmazioni.Nanning International Lighting Exhibition, China Lighting Award, China Illuminating Society Outstanding Youth Series Forum è altri aspetti anu fundamenti solidi è vantaghji, travagliendu duramente versu u scopu di custruisce una sucità di prima classe, è cuntribuiscenu à a custruzzione di un paese di tecnulugia di illuminazione putente.

A riunione hà realizatu un scambiu cumpletu nantu à questioni cum'è a prumuzione d'investimentu è l'esibizione di a China Nanning International Lighting Exhibition, l'ottimisazione di u mecanismu di premiazione di u China Lighting Award, è l'innuvazione di a furmazione di designer di illuminazione.I direttori Tang Guoqing, Xu Hua è Zhang Xin suggerenu chì u China Lighting Award deve ghjucà un rolu di bastone.I sub-premii duveranu esse divisi in premii di ingegneria è premii di design.A classificazione di i prughjetti è a classificazione di l'esperti deve esse più raffinata.I normi di l'esperti duveranu esse rivisioni strettamente è un mecanismu di eliminazione deve esse implementatu.

Fate un bonu travagliu in guidà a publicità è a cunfidenziale di e dati, è migliurà a qualità di ricumpensa.Hè ricumandemu chì a China Nanning International Lighting Exhibition si focalizeghja più nantu à u mercatu è e risorse ASEAN, furnisce l'espositori cù servizii di currispundenza cummerciale, dà u rolu di filiali è unità pertinenti, è s'impegna à fà un bonu travagliu per attrae investimenti è urganizà mostre. .Hè ricumandemu chì a sucetà cooperà cù i culleghji è l'università per realizà a furmazione di disegnatori di illuminazione, attirà più maestri è studienti da i culleghji è l'università per unisce à a sucetà, è cullà più forza per u sviluppu di a sucetà.

Tang Jijun, direttore di marca di Shenzhen Kaiming Smart Construction Technology Co., Ltd., Zhou Hongwei, Zheng Bingsong, vice secretariu generale di a China Lighting Society, è u staffu di u Segretariatu anu assistitu à a discussione.

Direttore Tang Guoqing 1

Introduzione à Shenzhen Lighting and Display Engineering Industry Association Shenzhen Lighting and Display Engineering Industry Association hè stata creata in 2016. Hè guidata da Shenzhen Science and Technology Innovation Commission, Municipal Economic and Information Commission, Municipal Development and Reform Commission, and Municipal Science and Technology Association. , è appruvatu da Shenzhen Municipal Bureau of Civil Affairs.Hè una urganizazione suciale lucale, industriale è senza prufittu formata volontariamente da R&D domestica, fabricazione, vendita, ingegneria, imprese di design è istituzioni di ricerca scientifica cunnesse impegnate in l'industria di l'illuminazione è di a visualizazione.Hè a prima associazione industriale transfrontaliera LED in Cina..Attualmente, ci sò più di 500 unità di membri, cumprese più di 60 cumpagnie listate è novi cumpagnie di terzu bordu, è circa 60 cumpagnie di ingegneria.

Sottu a cura è a guida di a Cummissione di l'Innovazione di Scienza è Tecnulugia di Shenzhen, a Cummissione Ecunomica è d'Informazione Municipale, a Cummissione Municipale di Sviluppu è Riforma, l'Associazione Municipale di Scienza è Tecnulugia è u cumitatu di partitu di l'urganisazioni suciali, SLDA hà avà sviluppatu in u primu domesticu. l'urganizazione di l'associazione industriale chì attraversa tutta a catena di l'industria LED.L'unità di secretariatu di a Società per a Tecnulugia di Semiconductor Lighting and Application Committee, l'unità di secretariatu di Baoan New Display Industry Promotion Center, è u primu cumitatu di partitu di l'industria lucale in l'industria di l'illuminazione è di a visualizazione.

Direttore Tang Guoqing 2

Introduzione à Shenzhen Kaiming Smart Construction Technology Co., Ltd.

Shenzhen Kaiming Smart Construction Technology Co., Ltd. hè una marca di punta in l'industria di l'ingegneria di l'illuminazione.A cumpagnia hè stata creata in lugliu 2000 cù un capitale registratu di 110 milioni di yuan.Cum'è una impresa naziunale d'alta tecnulugia, Kaiming Wisdom hà a qualificazione di prima classe per u cuntrattu prufessiunale di l'ingegneria di l'illuminazione urbana è stradale, a qualificazione di prima classe per u disignu di l'ingegneria di l'illuminazione, a qualificazione di seconda classe per u cuntrattu prufessiunale di l'ingegneria elettronica è intelligente, a seconda. qualificazione -livellu di funtana waterscape design è custruzzione, è a qualificazione di prima classa per u cuntrattu (Riparazione, prova) qualificazione di facilità di energia elettrica, ingegneria meccanica è elettrica qualificazione generale di cuntratti trè, travaglii publichi municipali cuntratti generale trè qualificazioni prufessiunali.

Dopu più di 20 anni di rapidu sviluppu è riforma è innuvazione, cù u sustegnu di i guverni à tutti i livelli, l'autorità regulatori, i clienti è tutti i campi di a vita, Kaiming hà accumulatu una basa solida di u mercatu è una sperienza di gestione.Per implementà megliu a strategia di sviluppu di Kaiming, in l'ultimi anni, Kaiming hà migliuratu continuamente u so sistema di serviziu è u sistema di cummerciale.Attualmente, hà furmatu trè blocchi di sistema maiò centrati in a custruzzione di l'illuminazione urbana, a custruzzione di città intelligente digitale è l'operazione è u mantenimentu culturale è creativa urbana.Cù l'intruduzioni di novi piani di sviluppu infrastrutturali è pulitiche per u "14th Pianu Quinquennale" in parechji lochi, Shenzhen Kaiming Electric Lighting Co., Ltd. hà cambiatu ufficialmente u so nome in Shenzhen Kaiming Smart Construction Technology Co., Ltd. megliurà a nova infrastruttura.Crea una piattaforma d'investimentu è operazione di l'industria di l'illuminazione di città intelligente è di l'industria di u turismu culturale, aduprate a luce cum'è u mediu, utilizate a tecnulugia cum'è i mezi, aduprate a saviezza per empowering a cità, cuntribuisce à a prumuzione di a nova infrastruttura di u paese, è cuntribuisce à u sviluppu prusperu di u paese. l'industria di l'illuminazione.

Direttore Tang Guoqing 3

Beijing ShineOn Innovation hè affiliata à ShineOn Group.A cumpagnia di start-up ShineOn Innovation hè stata creata in 2010 da una quantità di talenti naziunali è esperti optoelettronici chì studianu in i Stati Uniti.Dopu più di 10 anni di sviluppu, a cumpagnia hà furmatu una industria di gruppu fotoelettricu, cù duie entità, "ShineOn Beijing" è "ShineOn Innovation".À mezu à elli, "Shenzhen Billiton Electronics Co., Ltd.", una filiale di "ShineOn", fucalizza nantu à u campu di l'illuminazione industriale d'alta putenza è sistemi di illuminazione intelligente, è entra in l'affari di l'illuminazione industriale intelligente."ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd."è a so filiale di holding "Hefei Yimai Chuangyan", una subsidiaria interamente di "ShineOn Innovation", fucalizza nantu à i dispositi di illuminazione LED è i moduli di retroilluminazione, semiconduttori di terza generazione, novi schermi è altri campi, cuncintratu nantu à u sviluppu di cumpresi tradiziunali / Mini. /Micro LED retroilluminazione è prudutti di visualizazione, illuminazione educativa à spettru cumpletu è apparecchi infrarossi.Dapoi u so stabilimentu, ShineOn hà apprufittatu di i vantaghji di R & S di Pechino è di l'internazionalizazione, cumminati cù Nanchang, Shenzhen è altri vantaghji righjunali è industriali per accelerà l'espansione di a scala di produzzione di i dispusitivi di imballaggio optoelettronici di alta qualità di ShineOn è cumpunenti di moduli, in modu di scuntrà. i bisogni di alta qualità di i clienti domestici è stranieri.dumanda di pruduttu.I risultati è i prudutti di ricerca è sviluppu di ShineOn anu vintu u ricunniscenza è a fiducia di i clienti di prima classe è l'urganisazioni di l'industria in casa è à l'esteru.Squadra entrepreneuriale Chinese, Beijing "specialized, spiciali è novi" picculi è medie imprese è assai altri onori.ShineOn insiste nantu à l'innuvazione indipendente è hà creatu assai primi in u mondu è domesticu.A cumpagnia hà ottenutu quasi 200 brevetti internaziunali è domestici.A cumpagnia hà intrapresu è guidò quasi 20 grandi prughjetti scientifichi è tecnologichi naziunali è di Pechino, cumpresi una quantità di piani di ricerca è di sviluppu chjave naziunali, sottu-prughjetti spiciali chjave di "nova visualizazione è materiali elettronichi strategichi avanzati", etc. preparazione di i normi naziunali, prumove u sviluppu standardizatu di l'imprese è l'industrii, è stabilisce u laboratoriu LM80 appruvatu da China CNAS è US EPA.A linea di produzzione automatizata avanzata adopta u sistema di gestione di qualità ISO9001 è u sistema ERP / MES prufessiunale.Hè stata premiata i tituli di a Zona di Sviluppu Ecunomicu è Tecnologicu di Beijing Postdoctoral Research Workstation;High Brightness Semiconductor Light-Emitting Device Beijing International Science and Technology Cooperation Base;Zhongguancun National Indipend Innovation Dimostrazione Zona;Beijing Science and Technology Research and Development Institution;Beijing Design Innovation Center

ShineOn Innovation hè a più grande fabbrica di apparecchi LED domestici in a regione sittintriunali.Hè impegnatu in a R & S innovativa è a fabricazione di apparecchi LED è optoelettronici di alta qualità.I prudutti sò usati in u campu di l'illuminazione è a retroilluminazione di u display di cristalli liquidi.A cumpagnia si cuncentra nantu à a tecnulugia di cuntrollu di spettru LED, hè un capu in l'industria LED di u sole, cum'è a luce di u sole, è un promotore di l'industria di l'illuminazione intelligente è sana.Hà tecnulugia di core cum'è a cunversione di u fosforu è u puntu quantum, u spettru cumpletu è a modulazione di larghezza di piccu ristretta, u puntu di culore è u cuntrollu uniforme di u culore.Principalmente in i campi di fonte di luce LED à spettru cumpletu, dimming intelligente è display di retroilluminazione, hà una alta reputazione.ShineOn Group hà stabilitu una cooperazione prufonda cù clienti famosi cum'è Lidaxin, Sunshine, Fozhao, BOE, TPV, Skyworth, TCL, LG, etc., è hè statu assai ricunnisciutu.In u campu di l'optoelettronica, ShineOn Innovation Group hà pigliatu l'iniziu di risolve parechji prublemi tecnichi chjave affrontati da l'industria domestica.I so prudutti coprenu una gamma completa di spettru da ultravioleta profonda, luce visibile à infrarossa, cumprese retroilluminazione LCD, imballaggio Mini / Micro LED è moduli Display, illuminazione sana à spettru cumpletu, illuminazione di piante, disinfezione è sterilizzazione UVC, è sensori infrarossi è altre applicazioni. campi.


Tempu di Postu: Apr-27-2023