• novu 2

DLC hà publicatu u primu prugettu di lampada di pianta V3.0 è u prugettu di pulitica di campionamentu di lampada di pianta

U 31 di marzu di u 2022, DLC hà publicatu u primu abbozzu di Grow Lamp V3.0 è u prugettu di Grow Lamp Sampling Policy.Grow Light V3.0 hè previstu di entra in vigore u 2 di ghjennaghju di u 2023, è l'ispezione di campionamentu di luce di a pianta principia l'1 d'ottobre di u 2023.

1. Esigenze crescente per l'effetti di l'illuminazione di e piante (PPE)

Grow Light V3.0 (Draft1) richiede PPE per esse più grande di 2.3μmol/J (tolleranza -5%)

2. Requisiti d'infurmazione di u produttu

Grow Light V3.0 (Draft1) aghjusta i seguenti requisiti d'infurmazione di u produttu chì deve esse dichjaratu nantu à a specificazione di u produttu:

pulitica 1

3. Requisiti per capacità di cuntrollu di u produttu

Grow Light V3.0 (Draft1) aghjusta u requisitu chì u pruduttu deve avè capacità di dimming, è ancu a descrizzione di a funzione di cuntrollu.

Informazioni di dimming (deve avè una funzione di dimming):

pulitica 2 

Inoltre, DLC aghjusta ancu una varietà di opzioni opzionali per e descrizzioni di l'infurmazioni di u produttu cum'è funzioni di dimming è di cuntrollu, proprietà di cuntrollu è hardware di ricezione / trasmissione.

4. Plant Light Sampling Policy

Plant lamp V3.0 (Draft1) aghjunghje ancu una pulitica di ispezione di campionamentu per i prudutti di lampa di pianta.I requisiti specifichi sò i seguenti:

Table 1 Verificazione di a conformità di u produttu

pulitica 3 

Tabella 2

pulitica 4


Tempu di Post: 21-May-2022