• novu 2

In vigore u 31 di marzu di l'annu prossimu, u DLC US libera a versione ufficiale di i requisiti tecnichi di l'illuminazione di e piante 3.0.

Recentemente, u DLC di i Stati Uniti hà liberatu a versione ufficiale 3.0 di i requisiti tecnichi di l'illuminazione di e piante, è a nova versione di a pulitica entrerà in vigore u 31 di marzu di u 2023.

A versione 3.0 di esigenze tecniche di l'illuminazione di a pianta, liberata sta volta, sustenerà è accelerà l'applicazione di prudutti d'illuminazione è di cuntrollu di risparmiu d'energia in l'industria CEA.

In l'America di u Nordu, a crescente necessità di localizà a produzzione alimentaria, accumpagnata da a legalizazione di a cannabis per l'usu medico è / o recreativu è a necessità di catene di fornitura resistenti, guidanu a crescita di l'agricultura ambientale cuntrullata (CEA), hà dettu DLC.

Ancu l'installazione CEA sò spessu più efficaci di l'agricultura convenzionale, l'impattu cumulativu di carichi elettrici aumentati deve esse cunsideratu.In u mondu, l'agricultura indoor necessita una media di 38,8 kWh d'energia per pruduce un kilogramu di culturi.Cumminatu cù i risultati di ricerca pertinenti, hè previstu chì l'industria CEA di l'America di u Nordu crescerà à $ 8 miliardi annu per u 2026, cusì e strutture CEA devenu esse cunvertite o custruite cù tecnulugii di illuminazione chì risparmianu energia.

Hè capitu chì u novu documentu di pulitica hà principarmenti sottumessi à e seguenti revisioni:

Migliurà u valore di l'effettu di l'illuminazione

A versione 3.0 aumenta u sogliu di l'effettu di luce di a pianta (PPE) à un minimu di 2,30 μmol × J-1, chì hè 21% più altu ch'è u sogliu PPE di a versione 2.1.U sogliu PPE stabilitu per l'illuminazione di e piante LED hè 35% più altu ch'è u sogliu PPE per lampade di sodiu à alta pressione di 1000W.

Novi requisiti per a rappurtazione di l'infurmazioni d'usu destinatu à u produttu

A versione 3.0 cuglierà è rappurtarà l'infurmazioni nantu à l'applicazione (usu destinatu à u produttu) per i prudutti cummercializati, dendu à l'utilizatori una visione di l'ambienti cuntrullati previsti è di e soluzioni di illuminazione per tutti i prudutti commercializzati.Inoltre, e dimensioni di u produttu è l'imaghjini rapprisentanti sò richiesti è seranu publicati nantu à a Lista Qualificata di Prodotti Efficienti Energetici per l'Illuminazione Horticultural (Hort QPL) di u DLC.

In vigore u 31 di marzu di l'annu prossimu1 

Introduzione à i Requisiti di Controllu di Livellu di Produttu

A versione 3.0 richiederà una capacità di dimming per certi luminarii alimentati da AC, tutti i prudutti alimentati da DC è tutte e lampade di rimpiazzamentu.A versione 3.0 richiede ancu i prudutti per rapportà dettagli supplementari di cuntrollu di l'illuminazione, cumprese i metudi di dimming è di cuntrollu, hardware di connettore / trasmissione, è capacità di cuntrollu generale.

In vigore u 31 di marzu di l'annu prossimu2

Introduzione di Pulitica di Test di Surveglianza di u Produttu

Per u benefiziu di tutti i stakeholders, prutegge l'integrità è u valore di a lista qualificata di prudutti DLC per l'illuminazione d'energia.U DLC monitorerà attivamente a validità di e dati di u produttu è altre informazioni presentate per mezu di una pulitica di teste di sorveglianza.


Tempu di Postu: Dec-27-2022