• novu 2

L'illuminazione di e piante LED cuntinueghja à cresce

In u 2021, u primu annu di u "14th Five-Year Plan", l'illuminazione di a pianta LED cuntinueghja à cavalcà u ventu è l'onda, è a crescita di u mercatu pressa u "acceleratore".

A notizia mostra chì i vegetali da parechje basi di piantazione di verdura in Lianyungang sò stati cuglieri recentemente.À mezu à elli, in a fabbrica di piante di luce artificiale di a basa di produzzione di lattuga idroponica in u Parcu di Demostrazione di l'Agricoltura Intelligente di Donghai County, a lattuga verde luminosamente illuminata hè bagnata in a "luzza di u sole" di a lampada LED di crescita di pianta nantu à i strati di rack di cultivazioni. , è sò "floating" À u bordu, stende e so foglie verdi fresche à u cuntenutu di u so core.

Per assicurà un fornimentu stabile di ligumi, diversi posti in Lianyungang pensanu à mette i vegetali in facilità à u mercatu in lotti.

Immediatamente dopu, una calda "fabbrica di pianta" in u postu di Kunmujia à una altitudine di 4900 metri in un regimentu di difesa di cunfini di a Regione Militare di Tibet hè diventata populari.Lattuga, colza, sprouts di fagioli è altri ligumi verdi crescenu gratificante in quellu locu friddu.

A "fabbrica di pianta" adopta un sistema di riciclamentu di l'energia pulita, cù pannelli solari chì furnisce l'electricità è l'illuminazione LED, cusì chì l'avanzata di l'altipiano perennemente fredda hè piena di vitalità.

nutizie 722

L'illuminazione di a pianta - a chjave magica per sbloccare u futuru di l'agricultura

In cunfrontu cù a piantazione agricula tradiziunale, i pianti piantati sottu à l'illuminazione di a pianta ùn sò micca affettati da l'ambienti naturali, è ponu riceve luce, nutrimentu è umidità più adattati, è ponu esse pruduciutu nurmalmente è continuamente ancu in cundizioni severi o disastri.Hè adattatu per a siccità., Prumuzione in i lochi isulani.

À u listessu tempu, l'illuminazione di a pianta pò cumminà a botanica cù l'Internet di e Cose, è utilizate un sistema di computer per cuntrullà accuratamente u prucessu di cultivazione di e piante, cultivendu cusì i culturi chì sò difficiuli di cultivà in cundizioni naturali.

Siccomu u cunsumu d'energia di l'illuminazione di e piante cuntinueghja à espansione, pone ancu novi sfide à a tecnulugia di illuminazione agricula tradiziunale.Cum'è un novu tipu di fonte di luce, u LED, in più di e caratteristiche di risparmiu d'energia è di prutezzione di l'ambiente, hà e caratteristiche di quantità di luce regulabile, qualità di luce regulabile, è chì permettenu una cultivazione aumentata per unità di superficie cumparata cù fonti di luce artificiale cum'è lampade fluorescenti. in l'agricultura tradiziunale.largamente.

Attualmente, l'illuminazione LED hè stata applicata in i campi di a cultura di i tessuti vegetali, a cultura di i vegetali frondosi, i fabbrichi di piante, i pianti di piantini, i fabbrichi di fungi comestibili, a cultura di l'alga, a prutezzione di e piante, a cultura di fiori è altri campi.

Sicondu statistiche incomplete, a Cina hè diventata u paese cù e fabbriche di piante chì crescenu più veloce in u mondu, cù più di 220 fabbriche di piante di diverse dimensioni.Inoltre, in i Stati Uniti, Giappone è altri paesi sviluppati è regioni, l'illuminazione di e piante LED hè stata largamente popularizzata.

A fabbrica di piante hè un pruduttu di riferimentu di l'agricultura muderna chì entra in un stadiu più altu di sviluppu.È cum'è l'equipaggiu di illuminazione di a pianta LED chì ghjoca un rolu chjave in a fabbrica di pianta, serà a chjave magica per sbloccare l'avvene di a scienza è a tecnulugia agricula, è guidà a civiltà agricula umana è l'affari di l'illuminazione LED in un novu capitulu.

A pupularità di u mercatu cuntinueghja à cresce, l'illuminazione di a pianta pressa l'"acceleratore"

À l'iniziu di u 2020, a nova epidemia di pneumonia di a corona s'hè diffusa in u mondu, è diverse industrie sò state affettate à varii gradi.Tuttavia, l'illuminazione di e piante hà sviluppatu rapidamente contru à a tendenza è hè diventata unu di i segmenti di u mercatu più abbaglianti per l'illuminazione LED.

Sicondu i dati di l'Istitutu di Ricerca LED (GGII), u valore di pruduzzioni di u sistema di illuminazione di a pianta LED di a Cina ghjunghjerà à circa 9,5 miliardi di yuan in 2020, è u valore di pruduzzioni di l'illuminazione di a pianta LED righjunghji circa 2,8 miliardi di yuan.

U mutivu perchè l'illuminazione di e piante pò diventà una di l'applicazioni di illuminazione LED in più rapida crescita in 2020 hè principalmente perchè a legalizazione graduale di a cultura di cannabis in l'America di u Nordu, accumpagnata da a nova epidemia di pneumonia di a corona, hà causatu u mercatu di cannabis medica è recreativa.

Inoltre, a nova epidemia di pulmonite di a corona hà un impattu relativamente grande nantu à a catena di supply supply, chì hà fattu l'investimentu è a custruzzione di piantazioni indoor è agricultura riscaldanu di novu.A causa di l'aumentu di a sustituzione di l'equipaggiu è a nova dumanda, dapoi u sicondu trimestre di u 2020, l'imprese di l'illuminazione di e piante LED anu fattu ordini di crescita rapida.

In u 2021, u "14e Pianu Quinquennale" naziunale è l'ottu compiti ecunomichi chjave di u guvernu cintrali in u 2021 susciteranu u tema core di "semente è terra".Per questu causa, a ghjente in l'industria stima in generale chì in i campi di piantazioni agriculi è piantazioni di casa, l'illuminazione di a pianta LED U mercatu hà da cuntinuà à scopre.

In fatti, in più di guidà u rapidu sviluppu di a piantazione agricula, l'illuminazione di a pianta LED pò ancu creà l'arti di l'illuminazione.Hè capitu chì 20 000 luci LED di crescita di e piante in i terreni agriculi di Dazhai Village in Fujian sò illuminati à u stessu tempu, creendu una bella vista di notte chì attrae parechji turisti da luntanu per fighjà.

À un certu puntu, illuminazione pianta LED hà cuminciatu a rumpiri à traversu a sola funzione photobiological, è cuntinuà à dà più funzioni è valori à illuminazione turismu culturale, illuminazione paisaghji, etc., à scuntrà i diversi bisogni di u publicu.


Tempu di Postu: Jul-22-2021