• novu 2

Shineon Deep UV LED vi scorta in 2021

Un annu hè passatu da u focu di u COVID-2019.In u 2020, e persone in u mondu campanu in una atmosfera epidemica terrificante.Sicondu statistiche publicate da l'Università Johns Hopkins in i Stati Uniti, da 23:22 u 18 di ghjennaghju, ora di Pechino, U numeru di casi cunfirmati di nova pulmonite coronaria in u mondu sanu à 95,155,602, di i quali 2,033,072 morti.Dopu à sta epidemia, a sucietà sana hà aumentatu a so cuscenza di a salute, è u statutu di l'industria di disinfezione è purificazione in a prutezzione di a vita è di a salute di e persone hè senza dubbitu migliuratu.Frà elli, a sterilizazione LED ultravioletta, cum'è un mezzu di prutezzione di disinfezione, hà ancu acceleratu u ritmu di crescita per via di a catalizazione di l'epidemie.

A disinfezione ultravioletta hè un metudu tradiziunale è efficace.Durante u periodu SARS, l'esperti di l'Istitutu di Controlu è Prevenzione di Malattie Virale di u Centru Cinese per u Controlu è a Prevenzione di Malattie anu truvatu chì l'usu di raghji ultravioletti cù una intensità più grande di 90μW/cm2 per 30 minuti per irradià u coronavirus pò tumbà u SARS. virus.U "New Coronavirus Infection Pneumonia Diagnosis and Treatment Plan (Trial Version 5)" hà indicatu chì u novu coronavirus hè sensibile à a luce ultravioletta.Ricertamenti, Nichia Chemical Industry Co., Ltd. hà annunziatu chì in un esperimentu cù LED ultraviolet di 280nm, hè statu cunfirmatu chì l'effettu extinguishing di u novu coronavirus (SARS-CoV-2) dopu à 30 seconde di irradiazione ultravioletta profonda era 99,99%.Dunque, in teoria, l'usu scientificu è raziunale di a luce ultravioletta pò inattivà in modu efficace u coronavirus.

Da u puntu di vista di l'applicazione attuale, i LED ultravioletti profondi sò largamente usati in i campi civili cum'è a purificazione di l'acqua, a purificazione di l'aria, a disinfezione di a superficia è a rilevazione biologica.Inoltre, l'applicazione di fonti di luce ultravioletta hè assai più cà sterilizazione è disinfezione.Hà ancu ampie prospettive in parechji campi emergenti cum'è a rilevazione biochimica, a sterilizazione è u trattamentu medico, a curazione di polimeri è a fotocatalisi industriale.

adfa

Basatu annantu à l'enorme potenziale di applicazione di l'ultraviolettu prufondu, u LED ultraviolettu prufondu hè cumplettamente pussibule di sviluppà in una nova industria di trilioni di livellu sfarente di l'illuminazione LED in 2021. Cum'è LED hà i vantaghji di picculu è portable, ecologicu è sicuru, faciule di cuncepimentu. è senza illuminazione ritardu, l'applicazione di u LED ultraviolet prufonda hè più faciule per esse allargata à i prudutti elettronici di disinfezione portatili, cum'è sterilizzatore materno è zitellu, sterilizzatore di corrimano di ascensore, mini lavatrice integrata lampade germicide UV, robot spazzatura, etc. lampade di mercuriu ultraviolet, UVC-LED hà una densità di energia più alta, chì hè cunvenuta per l'usu in spazii ristretti.Pò coexiste cù l'omu è a macchina.Supera i difetti di e persone è di l'animali chì deve esse sviutata durante u travagliu di i lampi ultraviolet tradiziunali di mercury lamp.L'applicazioni UVC -LED anu un grande spaziu di applicazione in un futuru vicinu.


Tempu di Postu: Feb-20-2021