• novu 2

Applicazione di u modulu di illuminazione Shineon

adsadads1

A 26th Guangzhou International Lighting Exhibition (GILE) hè stata aperta in grandezza in u Complessu di Fiera di Importazione è Esporta di Cina.In questa mostra, IMAX hà mostratu una serie di spettru cumpletu, illuminazione di piante, illuminazione esterna, serie COB, Prodotti di serie UVC, è furnisce soluzioni di supportu di moduli persunalizati. 

adsadads2

A striscia di luce flessibile LED à spettru cumpletu sviluppata è prodotta in modu indipendenti da ShineOn hà e caratteristiche di alta luminosità è CRI elevatu.L'indici di visualizazione tipica Ra pò ghjunghje à 97, R9 pò ghjunghje à 95, u valore tipicu di a fideltà di u culore Rf pò ghjunghje à 95, è u valore tipicu di a saturazione di culore Rg pò ghjunghje à 102. L'usu di suluzioni IC di unità di corrente constante lineale pò scuntrà a luce di u produttu. è a cunsistenza di u culore.Fornite una temperatura di un culore è una serie di temperatura regulabile à dui canali, è sustene soluzioni persunalizate.

adsadads3adsadads4

U pruduttu AC-DOB lanciatu da ShineOn hè una versione aghjurnata di u schema lineale ordinariu, cù funzioni novi cum'è flicker di bassa frequenza è resistenza à alta pressione.À u listessu tempu, pò furnisce un schema di dimming Warm per ottene cambiamenti di temperatura di culore.I prudutti DOB di a serie MDL ponu cooperà cù a soluzione CRI alta cum'è a megliu suluzione di rendiment per risponde à i requisiti di CECtitle24;supporta suluzioni persunalizati di diverse putenzi è dimensioni.

A barra di luce diretta hè una barra di luce rigida lanciata da ShineOn per luci di pannelli di luce diretta.Hà e caratteristiche di una bona uniformità, alta efficienza luminosa è un rendimentu stabile.Stu pruduttu pò ièssiri usatu cu altu CRI è suluzioni full-spettru comu lu megghiu suluzzioni di illuminazione salute, illuminazione educazione è illuminazione full-spectrum.Supporta suluzioni persunalizati di differente putenza è dimensione.

U modulu di lampada di pianta hè una soluzione persunalizata sviluppata da ShineOn per l'illuminazione di lampade di pianta.Adopta u dispositivu di pacchettu di lampada di pianta 2835/3535 sviluppatu indipindente da ShineOn.Hà e caratteristiche di un flussu di fotoni altu è una alta affidabilità, chì ponu scuntrà u supplementu di a crescita di e diverse piante.dumanda di luce;sustegnu suluzioni persunalizati di differente putenza è taglia.


Tempu di Postu: Aug-10-2021