• novu 2

Shineon (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati

Per arricchisce a vita di u tempu liberu di l'impiegati, rinfurzà ancu a coesione di a squadra di a cumpagnia, in modu chì tutti ponu rilassate è unisce u travagliu è u riposu, sottu a cura di i capi di a cumpagnia, ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. hà urganizatu una attività di custruzzione di u gruppu di primavera u 16 d'aprile di u 2023.
Ci sò dui ligami maiò in a custruzzione di u gruppu, chì sò attività gratuiti per visità u Fenghuang Valley Scenic Spot è a cerimonia di premiazione annuale 2022.

1. U nostru gruppu "divertenti" hè statu creatu.L'amichi anu pigliatu un autobus à Fenghuang Ditch Scenic Spot in a pruvincia di Jiangxi

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (1)

2. Amici arrivanu à Fenghuang Gully Scenic Spot in a pruvincia di Jiangxi per una foto di gruppu

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (2)

 

3. U direttore generale è u vicepresidentu di ShineOn hà fattu un discorsu in scena
In u discorsu, u direttore generale è u vicepresidentu anu ringraziatu tuttu u persunale per a so dedicazione è u so sforzu, è hà fattu una prospettiva luminosa per u futuru sviluppu di ShineOn.

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (3)

4.A cerimonia di premiazione 2022

U sviluppu oghje di a cumpagnia hè inseparabile da u travagliu duru di tutti l'impiegati.Parechji impiegati eccellenti ùn anu micca vintu premii per via di una quota limitata, ma ShineOn ùn si scurdarà micca di a vostra cuntribuzione.In u futuru travagliu, vulemu à tutti più sforzi cuncertati, cuntinuà à travaglià dura, desiderate ShineOn è tutti seranu più belli dumani!

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (4)

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (5)

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (6)

(Eccellente è Best Newcomer, Eccellente Premiu per l'Impiegati, eccellente capu di squadra è capu di premiu pigliate una foto di gruppu)

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (7) ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (8)

(Premiu Cadre Eccellente, Premiu Squadra Eccellente, rapprisentanti di u Premiu di Serviziu di trè anni è i capi di premiu piglianu una foto di gruppu)

 

Attività gratuiti
U seguitu hè u tempu di attività libera, i picculi amichi ponu ghjucà cù i biglietti, sentu liberu, bagnatu in primavera.

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (9)

(L'amichi sò liberi di gode in u locu scenicu)

 

6. Pigliate una foto di gruppu

Cume u tempu vola, un ghjornu di l'attività di custruzzione di u gruppu d'escursioni di primavera hè ghjuntu à a fine, facemu una foto di gruppu, ricurdate sempre di sta felicità è bellezza.

ShineOn (Nanchang) Technology Co., Ltd. 2023 Escursione di primavera è 2022 Cerimonia annuale di premiazione di l'impiegati (10)

Grazie à l'escursione di primavera è a cerimonia di Premiazione di l'Impiegati 2022 urganizata da a Cumpagnia ShineOn, chì ùn solu ci hà fattu felice per un pocu tempu.In più, avemu guadagnatu amicizia longu è ricordi preziosi indimenticabili.Affrontemu novi sfide in un statu megliu è creanu un dumane più brillanti manu in manu!


Tempu di post: 22-May-2023