• novu 2

Dispositivo di illuminazione per esterni Shineon

L'illuminazione esterna include principalmente luci di strada funzionali, luci di strada, luci di tunnel, luci di cortile è luci di stadiu più prufessiunali, plafoniere industriali è altre applicazioni.Include ancu proiettori, luci di muru, illuminazione di pixel è altri apparecchi di illuminazione di u paisaghju.Sistema di cuntrollu.In l'ultimi anni, cù u sviluppu di a tecnulugia di l'Internet di e cose è a custruzzione di parchi intelligenti domestici è di cità intelligenti, più è più poli multifunzionali (pali di luci intelligenti) chì sò stati citati è vistu ancu appartenenu à a categuria di l'illuminazione esterna.

Sottu à l'effetti doppiu di e specificazioni pulitiche di u 2019 "Avvisu nantu à a rinnuvazione di "Progetti di illuminazione di u paisaghju" è altri "Prughjetti di Achievement" è "Progetti di faccia", è a nova epidemia di a corona improvvisa in 2020, l'illuminazione di u paisaghju in l'illuminazione esterna U settore di l'ingegneria Pigliò una svolta brusca. Sempre più attente hè cuncentrata nantu à u campu di l'illuminazione stradale chì solu bisognu di u settore.

settore
Sicondu e statistiche di u dipartimentu di gestione di l'illuminazione stradale di u mo paese, i prudutti mainstream in l'applicazioni di l'illuminazione stradale di China sò sempre lampade di sodiu à alta pressione.Dopu à anni di rimpiazzamentu, i prudutti LED contanu sempre solu 30%.Questu riflette ancu chì in u campu di l'illuminazione stradale, ci sò ancu più di 20 milioni in Cina.I lampi di strada ùn sò ancu LED, è u tassu di penetrazione di i lampi di strada LED ùn hè ancu più altu di 15% in una scala glubale.Indipendentemente da s'ellu hè basatu in Cina o fighjendu u mondu, i LED cuntanu una proporzione relativamente alta di u mercatu incrementale, ma in una borsa più grande, hà sempre un putenziale più grande di rimpiazzamentu.À u listessu tempu, l'illuminazione di u tunnel è i pali di luci intelligenti anu vistu una tendenza di crescita di u mercatu evidenti in l'annu passatu cù l'avanzamentu di a custruzzione di l'infrastruttura maiò in e regioni cintrali è occidentali è l'aumentu cuntinuu di cità piloti di cità intelligenti.

settore-2
In u cuntestu di l'era "carbon neutral", "menu electricità, più luminosu" i prudutti d'alta efficienza sò diventati a ricerca cuntinua di scopi di esplorazione per a fonte di illuminazione è e cumpagnie di illuminazione.In risposta à a dumanda di u mercatu, ShineOn prumove vigorosamente i prudutti di l'illuminazione esterna cù EMC5050 è EMC3030 cum'è a forma di imballaggio principale da 2020. In 2021, e specificazioni di u produttu è u rendiment sò stati migliurati è migliurati, è a serie EMC5050 d'alta efficienza è a serie EMC3030 di alta efficienza. -dispositivi di illuminazione esterna di putenza:.

EMC5050 Serie

settore-3 settore-4

Parametri di prestazione EMC5050 sottu diverse correnti di guida (Ta = 25 ℃)

settore-5
Serie EMC3030

settore-6 settore-7
Ancu EMC5050 è EMC3030 ùn sò micca novi prudutti imballati, sò i dispositi imballati standardizati più utilizati.ShineOn hà ottinutu u più altu livellu di l'industria di l'efficienza luminosa è l'affidabilità di questi dui prudutti maturi.
Serie "Baojing" EMC5050 5W efficienza luminosa 180lm/W, serie "Bright Light" EMC3030 1W efficienza luminosa 210lm/W.À u listessu tempu, hà i vantaghji di alta affidabilità è alta resistenza à vulcanizazione superiore à i prudutti simili.I prudutti sò stati spediti in grande quantità è sò stati prufondamente ricunnisciuti è elogiati da i clienti.
Eccellente prestazione di u produttu hà attiratu l'attenzione di parechji visitatori, in particulare i clienti di l'illuminazione esterna, chì si sò firmati per dumandà, cumunicà, è risponde à specificazioni specifiche in u locu.Frà elli, ci sò parechje cumpagnie domestiche di illuminazione esterna di marca di prima linea.

Cuntinuemu à arricchisce e specificazioni di u produttu secondu i bisogni di i clienti, è perseguitemu u scopu di una efficienza luminosa più estrema è alta affidabilità, per furnisce à i clienti prudutti è servizii più precisi, cunsiderevuli è assicurati.


Tempu di Postu: 11-Aug-2021