• novu 2

Shineon hè statu inclusu in u secondu batch di a lista di creazione di u Centru di Tecnulugia Municipale di Pechino in 2022

Ricertamenti, l'Uffiziu Municipale di l'Ecunumia è a Tecnulugia di l'Informazione di Pechino hà publicatu un avvisu nantu à a liberazione di a lista di u secondu batch di Centri Tecnulugichi Municipali di Pechino per l'annu 2022. Beijing ShineOn Innovation Technology Co., Ltd. hè statu ricunnisciutu cum'è "Beijing". Centru di Tecnulugia Municipale di l'Intrapresa ".Questa selezzione hè ricunniscenza da u Guvernu Municipale di Pechino di i successi di sviluppu innovativu di Beijing ShineOn Innovation Group in diversi aspetti, cum'è l'efficienza di l'innuvazione, l'accumulazione di tecnulugia, u vantaghju competitivu, scala di rivenuti, investimenti in ricerca è sviluppu, pruprietà intellettuale, etc. ricunniscenza impurtante ottenuta da Beijing ShineOn Innovation dopu esse una impresa naziunale d'alta tecnulugia è una piccula è media impresa "specializzata, raffinata è innovativa" in Pechino.

secondu batch

2022 Year Passed Qualification Verification
Lista di Centri Tecnulugichi di l'Intrapresa di Pechino in u Second Batch

Cum'è una cumpagnia di piattaforma impurtante per u sviluppu di l'industria LED è a creazione di industrie avanzate di serviziu di semiconduttori, ShineOn Innovation Group hà sempre aderitu à u cuncettu di sviluppu guidatu da l'innuvazione tecnologica, hà custruitu in modu cumpletu un sistema di R&D à dui livelli strettamente integratu cù u sviluppu industriale, hà sistematicamente custruitu una tecnulugia. a gestione è a squadra di R & D, clarificatu i trè funzioni maiò di a gestione di a tecnulugia, l'innuvazione tecnologica è u sustegnu di a tecnulugia, è formulate i rigulamenti di u travagliu è i sistemi di gestione, avemu custruitu un 500 metri quadrati di basa di spirimintali di l'illuminazione CNAS, aumentatu l'investimentu in strutture di ricerca è sviluppu. Migliuratu in permanenza u sistema di innuvazione scientifica è tecnulugica, è rinforza e nostre capacità d'innuvazione scientifica è tecnologica, ghjucanu un rolu fundamentu impurtante in l'attività d'innuvazione scientifica è tecnologica di l'impresa.

In u campu di l'optoelettronica, ShineOn Innovation Group hà pigliatu l'iniziu di risolve parechji prublemi tecnichi chjave affrontati da l'industria domestica.I so prudutti copre una gamma completa di spettri da l'ultravioletta profonda, a luce visibile à l'infrared, cumpresa a retroilluminazione LCD, l'imballaggio Mini/Micro LED è i moduli di visualizazione, l'illuminazione di salute à spettru cumpletu, l'illuminazione di e piante, a disinfezione è a sterilizzazione UVC, è l'applicazioni di sensori infrarossi.

L'istituzione di u Centru di Tecnulugia di l'Intrapresa Municipale di Pechino hè una misura impurtante presa da l'Uffiziu Municipale di l'Ecunumia è a Tecnulugia di l'Informazione di Pechino per accelerà a custruzzione di u Centru di Innovazione Internaziunale di Scienza è Tecnulugia di Pechino, implementà u pianu di sviluppu di alta precisione è di punta. industrii durante u periodu di u 14th Five Year Plan, è guidà è sustene l'imprese per rinfurzà e so capacità d'innuvazione.Attualmente, per a ricunniscenza di i centri tecnologichi di l'impresa, hè necessariu chì l'imprese scelti anu capacità è livelli d'innuvazione tecnologica di punta in l'industria, avè alti vantaghji in investimenti in ricerca è sviluppu, squadre di ricerca è sviluppu, accumulazione di tecnulugia, sviluppu di tecnulugia d'avanguardia. , è i diritti di pruprietà intellettuale, è avè a capacità di realizà attività d'innuvazione tecnologica d'altu livellu.I normi di ricunniscenza sò cumpleti è stretti.


Postu tempu: Apr-19-2023