• novu 2

A prima fase di l'edificazione di a fabbrica Shineon in u Parcu Industriale Nanchang hè capping

Tuttu hè brillanti in primavera.In questa stagione vibrante, cù u sustegnu di u guvernu Nanchang High-tech Zone, a prima fase di u prughjettu di a fabbricazione di a fabbrica Shinone in u Parcu Industriale Nanchang hè entrata in u stadiu capped.

nutizie 413-1

ShineOn Nanchang Industrial Park copre una superficie di 99 ettari è si trova in u Parcu Industriale Fotovoltaicu di Nanchang High-tech Zone.A prima fase di u bastimentu di a fabbrica hè prevista per esse messa in usu à a fine di l'annu, chì furnisce à i clienti servizii megliu è suluzioni di costu più cumpetitive.

ShineOn hè statu trovu in Nanchang dapoi 2018 anno.Cù u sustegnu di u guvernu di a zona high-tech, hè issa transizione di a produzzione di fabbrica.Dopu più di 2 anni di funziunamentu, hà sviluppatu un inseme cumpletu di piani di operazione adattati per e caratteristiche lucali è hà cultivatu una squadra matura.

Basatu nantu à i vantaghji geografichi è i vantaghji di talentu, ShineOn in Pechino serve cum'è a sede di R & D, servendu simultaneamente cum'è una nova pruduzzione di prova di produttu è una funzione di produzzione speciale;ShineOn in Nanchang pone a pruduzzione à grande scala basatu annantu à i vantaghji di l'integrazione industriale, affittendu à a produzzione di massa è a matura operazione d'alta velocità chì furnisce servizii di fornitura di massa à i clienti.

nutizie 4131-1

Grazie à i clienti è i fornitori chì anu accumpagnatu ShineOn in tuttu u modu, grazie à tutti l'amichi chì anu sustinutu ShineOn, continueremu à travaglià dura è à esse à l'alte aspettative!


Tempu di Postu: Apr-13-2021