• novu 2

L'attività di team building di Shineon (Nanchang)

Per aghjustà a pressione di u travagliu, creanu una atmosfera di travagliu di passione, rispunsabilità è felicità, per chì tutti ponu dedicà megliu à u travagliu chì vene.A cumpagnia ShineOn hà urganizatu è urganizatu appositamente l'attività di team building "Concentrate on Concentrating and Promoting Youth", chì hà per scopu di arricchisce a vita di u tempu liberu di l'impiegati, rinfurzà ancu a coesione di a squadra, rinfurzà a capacità di unità è a cooperazione trà e squadre, è serve megliu l'imprese è i clienti.

U 3 di lugliu matina, l'attività sò cuminciate.

A cumpagnia ShineOn hà urganizatu una seria di attività maravigliose, cum'è l'arrampicata in alta altitudine, e griglie di energia di vita è di morte, ponti rotti à alta altitudine, muri di graduazione, etc. è compie cù successu una attività dopu l'altru.A scena di l'attività hè passione è calda è armoniosa.In ogni attività, l'impiegati cooperanu tacitamente, portanu avanti u spiritu di dedizione altruista, unità è cuuperazione, aiutanu è incuraghjenu l'altri, è dà un ghjocu pienu à a passione di a ghjuventù.

dcrf
aHGs
fykjtf

Dopu à l'evenimentu, ognunu hà alzatu l'acqua minerale in e so mani per brindisi, a so gioia è l'eccitazione eranu al di là di e parolle.Questa attività di custruzione di squadra hà rinfurzatu a cumunicazione è a cuuperazione trà l'impiegati, è hà ancu fattu chì tutti capiscenu assai chì a forza di una persona hè limitata, ma a forza di una squadra hè indistruttibile, è u successu di a squadra richiede i sforzi cumuni di ogni membru di u gruppu. noi!

Cume si dice, un filu unicu ùn pò micca fà un filu, è un arbulu unicu ùn pò micca fà un boscu !U listessu pezzu di ferru pò esse sawed and melted, o pò esse smelted in steel;u listessu squadra pò esse mediocre o ottene grandi cose.Ci sò diversi roli in una squadra, ognunu deve truvà a so propria pusizioni, perchè ùn ci hè micca un individuu perfettu, solu un squadra perfetta!

seyrhf

Tempu di post: Jul-21-2022